اخبار سیاسی

روحانی: بیخودی برای مشارکت کم مردم، علت نتراشید؛ روشن است که مشکل چه بوده است

رئیس‌جمهور گفت: این ۴۸ درصد باید یک بار در تاریخ ما باشد و دفعات بعد ما باید جبران کنیم. اگر مشکلی داشتیم باید آن را پیدا کنیم از نظر من روشن است که مشکل چه بوده است. روحانی افزود: من‌درآوردی علت درست نکنیم که مردم زندگی شان سخت بود برای همین نیامدند رای بدهند. درد و رنج مردم سیستان و بلوچستان که سخت‌تر بود، در آنجا آمار بالاتر بود. در شهرهایی شرکت کمتر است که اتفاقاً وضع معیشت و زندگی شان بهتر است. چرا در خارج از کشور کم شرکت کردند و آنجا هم زندگی شان بد بود؟ حرفی بزنیم که درست باشد و اساس داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه: دستگاه قضا باید مقتدرانه عمل کند

رئیسی، رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه دستگاه قضا باید مقتدرانه عمل کند و این اقتدار شخصی نیست و قدرتی است که قانون به آن داده است، گفت: محور سند تحول دستگاه قضا را اجرای عدالت قرار دادیم و در دولت تحول یک مسئله بسیار مهم است که مردم از ما خواسته اند. وی با بیان اینکه هر سازمانی باید مقتدرانه عمل کند و امروز دیگر جای آزمون و خطا نیست، افزود: سمت و سوی دستگاه قضا این است که یک پدر مهربان برای همه مردم باشد.

انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

دبیر شورای نگهبان گفت: باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشیم و رئیس جمهور منتخب هم باید در دوران ریاست جمهوری تمام تلاش خود را کند تا مشکلات مردم عزیز را حل کند. جنتی افزود: انتخابات با موفقیت کامل و بدون هیچ تنشی و در سلامت کامل برگزار شد.

نیکزاد: دولت روحانی با مردم صادق نبود

نائب رئیس مجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور درباره بی‌ارتباط بودن کاهش مشارکت به عملکرد دولت گفت: مردم با جمهوری اسلامی قهر نکردند بلکه از قول‌هایی که دادید و عمل نکردید و اینکه رای‌شان برای رهایی مردم از مشکلات اقتصادی بی‌اثر بوده ناراحت بودند. نیکزاد افزود: آقای روحانی از این حرف شما متعجب هستیم. در حالی که حضرت آقا بار‌ها بار‌ها فرمایش داشتند که مشکلات اقتصادی و معیشت مردم را دریابید حرف‌هایی در دولت می‌زنید که انسان بسیار متعجب است.

واعظی: توافق شده هزار و چهل تحریم دوره ترامپ لغو شود

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در رابطه با نهایی شدن متن توافق گفت: مذاکرات خیلی پیشرفت کرده است. بر تمام مسائل اقتصادی توافق شده که تحریم‌ها برداشته شود. الان بحثی در رابطه با بانک، بیمه، نفت و کشتیرانی نداریم. همه این ها توافق شده است. حدود یک هزار و ۴۰ تحریم دوران ترامپ طبق این توافق برداشته می‌شود. در رابطه با تحریم افراد و دستگاه های مربوط به بیت مقام معظم رهبری هم توافق شده برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار گفت: از بانک‌های استان به دلیل تاخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج گلایه‌ داریم و

بیشتر

کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت