اخبار سیاسی

روحانی: به زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود

روحانی رئیس جمهور گفت: به زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه‌ها به سوی ایران سرازیر می‌شود و امیدوارم که در دولت سیزدهم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و مردم بتوانند از نفع و سود آن بهره‌مند شوند.

قالیباف: مشکلات مردم را فراموش نمی‌کنیم

قالیباف رئیس مجلس گفت: ملت بزرگوار ایران شما با حضور خود همه ما مسئولان را بیش از گذشته مدیون همراهی و حمایت خود کردید و ما به شما تعهد می‌دهیم هیچ روزی را بدون تلاش برای آسایش و آرامش شما به پایان نرسانیم.

نباید در کمک به رئیس جمهور منتخب کوتاهی کرد

رئیس دولت اصلاحات در بیانیه ای درباره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: اینک رئیس جمهوری محترم انتخاب شده‌اند. به ایشان تبریک می‌گوییم و برای موفقیتشان دعا می کنیم و از این پس در عین مطالبه‌گری، نظارت و نقد، نباید در یاری رساندن به رئیس جمهوری منتخب در انجام مسئولیت‌های خطیر کوتاهی کرد. اکنون رئیس جمهوری منتخب، رئیس جمهور است، چه برای آنان که به ایشان رأی دادند، چه آنان که ندادند؛ چه آنان که در انتخابات شرکت کردند، چه آنان که نکردند.

رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است. این مفهوم در اساس‌نامه جامعه روحانیت مبارز بازنگری شد و امیدواریم وی با تشکیل دولت فراجناحی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

اگر مجلس بله قربان‌گوی دولت منتخب باشد اولِ فاجعه است

کنعانی مقدم فعال اصولگرا درباره احتمال حضور برخی از نمایندگان در کابینه رئیسی گفت: مخالف این هستم که وکلای ما وکلای دولتی یا وکیل‌الدوله شوند، باید وکیل المله باقی بمانند و سعی کنند مجلس را به عنوان بازویی محکم، قوی و نظارتی با تصویب قوانین برای رفع موانع به کار گیرند. اگر بنا باشد مجلس ما بله قربان گوی دولت باشد، اول فاجعه است.

حمایت اصلاحات از همتی تغییری در نتیجه نمی‌داد

مرعشی سخنگوی حزب کارگزارن گفت: حتی در صورت حمایت رسمی جبهه اصلاح‌طلبان ایران از همتی باز هم در نتیجه تغییری حاصل نمی‌شد و تصریح می‌کند که نتیجه انتخابات شورای شهر در تهران و برخی از شهرهای بزرگ دیگر مؤید این موضوع است.

کج‌روی‌های ۸ سال گذشته را باید با ۴ سال جهاد جبران کنیم

جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر در هشت سال گذشته کوتاهی و‌ کج‌روی داشته‌ایم باید در ۴ سال آینده آن را جبران کنیم و این هم جهاد می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت