یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

روز انتخابات، روز ملت ایران و تعیین سرنوشت است

حضرت آیت ‌ا… خامنه‌ای در سخنانی روز انتخابات را روز ملت ایران خواندند و گفتند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال های بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است. ایشان رأی تک‌تک مردم را دارای اهمیت دانستند و گفتند: هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رأی‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

واعظی: موضوعات مهم بین‌المللی پس از انتخابات حل می‌شود

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و این مذاکرات به خوبی در حال انجام است. بعد از انتخابات موضوعات مهم بین‌المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

لاریجانی : نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود، گفت: قهر ‌با انتخابات معنی ندارد. لاریجانی افزود: مصالح کشور مربوط به خودمان است پس قهر کردن با خودمان معنی ندارد باید نگاه ایجابی، مثبت و سازنده، اصلاحی و راه حل داشت تا مشکلات را رفع کنیم مانند بیماری که عضوی از بدنش بیمار است و ناامید است. وی افزود:نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم.

مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست. بی تفاوتی نسبت به نهاد انتخابات بر مشکلات کشور خواهد افزود. مطالبه‌گری و کنش‌گری سیاسی حزب مردم‌سالاری قطعا پس از انتخابات بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت