اخبار سیاسی

روحانی: در احراز صلاحیت‌ها ظلم صورت گرفت

رئیس‌جمهور گفت: در این انتخابات همانطور که رهبری فرمودند ممکن است در بررسی احراز صلاحیت ها ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات انتخاباتی حتما ظلم های فراوانی رخ داده است و همه ما باید خودمان را موظف به رفع و جبران این ظلم ها بدانیم و این کار شدنی است. روحانی افزود: بعضی از آقایان جوری حرف می زنند که انگار تا به حال هیچ مسئولیتی در کشور نداشته اند! خیلی از این ها صاحب مسند حکومتی هستند و اگر مشکلی در نظام هست آنها هم باید پاسخگو باشند.

نامه ۲۱۰ نماینده به ۴ نامزد اصولگرا به نفع رئیسی انصراف دهید

۲۱۰ نماینده مجلس طی بیانیه‌ای خواستار انصراف نامزد‌های اصولگرا به نفع آیت‌الله رئیسی شدند. نامه آن‌ها خطاب به زاکانی، قاضی زاده هاشمی، رضایی و جلیلی نوشته شده است در بخشی از بیانیه این نمایندگان آمده است: اکنون که در فضای جامعه عمومی نشان می‌دهد که اقبال عمومی مردم به حضرت آیت الله رئیسی روند افزایشی یافته است، برای شکل گیری دولتی قوی، تمام توان خویش را بکار گیرید و اولین گام موثر در این جهت با اعلام حمایت از ایشان، زمینه را برای شکل گیری دولتی قوی مهیا نمایید.

رضایی: از لاریجانی در دولتم استفاده خواهم کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است. رضایی افزود: از افرادی مثل علی لاریجانی و بخش عمده‌ی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان رد نشدند، در دولتم استفاده خواهم کرد.

ممکن است غیر از رضایی سایر کاندیداها را وادار به انصراف کنند

ظریفیان فعال سیاسی اصلاح‎‌طلب گفت: هسته اصلی جریان اصولگرا به دلیل اینکه این نگرانی را دارد که در ایران پدیده سیاست گاهی غیرمترقبه و غیرقابل پیش بینی است و این گمان وجود دارد که اگر کار را به وحدت نرسانند، انتخابات به دور دوم برسد؛ بنابراین فکر می‌کنم که فشار نتیجه خواهد داد و غیر از محسن رضایی بقیه را شاید بتوانند متقاعد کنند که کنار بروند.

هرکسی کناره گیری کند به نفع خودش خواهد بود

چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: طبیعتا کسانی که رای پایین و کمی دارند در حدی نیستند که به دور دوم کشیده شوند و باید بعد از اعلام مواضع و دیدگاه ها به نفع کسی که بالاترین رای را دارد کنار بروند و تکلیف گرایی خود را به ظهور برسانند. ترقی افزود: هر کدام که این فداکاری را انجام بدهند به نفع خودشان عمل کرده‌اند

علیرضا زاکانی از انتخابات انصراف داد

زاکانی نامزد انتخبات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اقبال فراوانی که از آیت ا… رئیسی شده است من ایشان را اصلح می‌دانم و خودم هم به ایشان رای می دهم و امیدوارم با انتخاب ایشان اصلاحات اساسی در کشور انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت