اخبار سیاسی

ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد. ما نسبت به احدی در رابطه با آینده بدهکار نخواهیم بود و کسی حق سهم خواهی در این زمینه را ندارد. رئیسی افزود: اگر رای مردم به من تعلق گرفت، شایسته سالاری در دولت به شکلی خواهد بود که دانشگاه، بازار و رسانه آن را باور داشته باشد.

لاریجانی: شورای نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیتم ارائه نکرده است

لاریجانی رئیس سابق مجلس گفت: در مورد بیانات آیت‌ا… اعرافی که فرمودند: دلایل عدم احراز صلاحیت کاندیدا‌های ریاست جمهوری به آنان به روشنی اعلام می‌شود، اما اعلام عمومی این مسئله جای کار بیشتری دارد؛ علی‌رغم تقاضای مکرر اینجانب و درخواست رسمی و کتبی، شورای محترم نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیت به اینجانب ارائه ننموده است.

باید یک اقتصاددان مسئولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد

همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک اقتصاددان باید مسئولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد. این یعنی هدف من از حضور در انتخابات همین است نه اینکه صرفاً بیایم و حاضر باشم. پس بنابراین من محکم ایستاده‌ام که سرنوشت انتخابات را به سمتی ببرم که چنین فردی انتخاب شود.

میزان مشارکت در انتخابات صد در صد است

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه به نظر من مشارکت در انتخابات پیش رو صد در صدی خواهد بود، گفت: برخی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات شرکت می‌کنند و برخی نیز با عدم حضور. شریعتمداری به کسانی که احتمالا قصد حضور در پای صندوق‌های رأی را ندارند توصیه کرد به فهرست جریاناتی که امروز توان تبلیغاتی خود را به میدان آورده‌اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

قوامی: حمایت اصلاح‌طلبان از یک نامزد، خودکشی سیاسی است

قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به شرایط حاکم در این دوره از انتخابات و ردصلاحیت‌هایی که شاهد آن بودیم، نباید اصلاح‌طلبان از نامزدی حمایت کنند این را به مصلحت نمی‌دانم و یک خودکشی کامل سیاسی است؛ عقلانی نیست که اصلاح‌طلبان از کاندیدایی حمایت کنند.

زاکانی: استیضاح روحانی بی‌حاصل بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: استیضاح روحانی در مجلس جواب نمی‌داد و بی‌حاصل بود، من معتقد بودم که نباید برای کار احساسی کشور را به هم ریخت. زاکانی افزود: بعد از انتشار صحبت‌های من در مورد استیضاح روحانی عده‌ای از نمایندگان از بنده به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند و در پایان اعضای هیئت حق را به من دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت