شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

معاون سیاسی سپاه: دشمنان ‌بر انتخابات پیش رو تمرکز کرده‌اند


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده اند چون می‌دانند این انتخابات می تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل گشا و آنها نمی خواهند این اتفاق رخ دهد. سردار جوانی افزود: خراسان جنوبی مردم اصیل، متدین، نجیب و ولایت مدار دارد و با همه سختی‌ها و مشکلات در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور جدی دارند و همواره در انتخابات نیز حضور بالایی داشته اند و این نشان دهنده فهم و بصیرت مردم است که تحت تاثیر تبلیغات و جنگ نرم دشمن قرار نمی‌گیرند و این جای شکر دارد. وی بیان کرد: باید با تمام وجود به این مردم خدمت کرد، مردمی که صادقانه در میدان‌های مختلف حضور دارند، کسی که مسئول می شود در این مملکت باید فدایی مردم شود، حاج قاسم به راستی و با عمل خود نشان داد که فدایی مردم است، این امنیت و آرامشی که وجود دارد از تلاش های افرادی همچون حاج قاسم است. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده‌اند چون می دانند این انتخابات می تواند تبدیل شود به انتخابات مشکل گشا؛ و آنها نمی خواهند این اتفاق رخ دهد.
دولت در مورد عملکرد خود با شجاعت پاسخگو خواهد بود

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم نسبت‌های ناروا و کذب به دولت بی‌پاسخ بماند، گفت: دولت تدبیر و امید در مورد عملکرد خود با شجاعت پاسخگو خواهد بود. روحانی افزود: دولت با تکیه بر روشنگری و شفافیت به عنوان یک اصل پذیرفته شده در حکمرانی موفق بی پرده و صریح، شفاف و صادقانه با مردم سخن گفته و خواهد گفت و نباید اجازه دهیم نسبت‌های ناروا و کذب بی پاسخ بماند.

قاضی زاده هاشمی: خود را اصلح می دانم، انصراف نخواهم داد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: میدان را باز کنید. می‌خواهیم ایران جدید را بسازیم و به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود. قاضی زاده هاشمی افزود: بر اساس وظیفه شرعی و با تکیه بر اعتماد مردم و توجه به مطالبات و لطف گسترده هموطنان که پس از مناظره‌ها شاهد هستیم، به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود. پیش به سوی دولت سلام.

شریعتمداری: کنار نرفتن 4 نامزد جبهه انقلاب به نفع نفر پنجم گناهی نابخشودنی است

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان نوشت: آنچه بی‌تردید می‌توان گفت اینکه حضور هر 5 نامزد جبهه انقلاب در انتخابات و خودداری 4 تن آنها از کناره‌گیری به نفع نفر پنجم، خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود و می‌توان این خطا را با توجه به دامنه اثر نامطلوب و خسارت‌آفرینی که درپی دارد، گناهی نابخشودنی دانست.

چمران: همتی و مهرعلیزاده فقط آمده بودند به رئیسی «نیش» بزنند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دو کاندیدای اصلاح طلب متأسفانه فقط آمده بودند که آقای رئیسی را بکوبند و هر مطلبی را که مطرح می کردند یک نیشی هم به آقای رئیسی می زدند تا جایی که آقای رئیسی گفت: اگر من نبودم آقایان چه کار می کردند. مهدی چمران درباره ارزیابی مناظره سوم نامزدها گفت: مناظره سوم از دو مناظره قبلی گرم تر بود چون مطالبی که مطرح شد از نظر تنوع و بیان مطالب اصلی بهتر از مناظره اول و دوم بود.

حرف آخر را مردم پای صندوق رأی می‌زنند

محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: حرف شورای نگهبان حرف آخر نیست. حرف آخر را مردم می‌توانند پای صندوق‌های رأی بگویند. کما اینکه ما در دوره‌های گذشته این را تجربه کرده‌ایم و دیدیم که با وجود رفتارهای نامهربانانه‌ای که شد مردم بسیج شدند و تصمیم گرفتند که حرف خودشان را در انتخابات بزنند.

برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان، نرجس سلیمانی را در لیست قرار دادیم

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به کاندیداتوری دختر سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: خانم نرجس سلیمانی مستقل برای نامزدی شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند، احتمال دادیم اگر اطلاع رسانی مناسب صورت نگیرد و ایشان رای نیاورد، دشمنان کشور در خارج و داخل کشور این موضوع را دستاویز کنند و بگویند مردم ایران از آرمان‌های شهید سلیمانی فاصله گرفتند و ما برای جلوگیری از چنین اتفاقی امکانات را در اختیارشان گذاشتیم و خواستیم در فهرست ما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دادرس مقدم – صبح پنج شنبه بود که یکی از شهروندان عزیز طی تماس تلفنی

بیشتر

سلام و وقت بخیر. مسئله بی‌آبی و کم آّبی در همه‌ جای ایران باعث مشکلات

بیشتر

محمدی-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۲۷ مورد اشتغال امسال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت