شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

قدیری ابیانه: اقتصاد کشور در این دولت مانند پلاسکو فرو ریخت


کارشناس مسائل سیاسی ‌با بیان اینکه ایام انتخابات زمان گول زدن است و برخی وعده می دهند اما عمل نمی کنند گفت: ضرر انتخاب اشتباه در انتخابات به پای همه مردم تمام می‌شود. قدیری ابیانه ‌در بوستان آزادگان بیرجند با بیان اینکه آیت ا… رئیسی فردی سالم توانمند است اظهار داشت:در سال اول انقلاب پنج انتخابات و در چهل و سه سال انقلاب اسلامی نیز حدود چهل و سه انتخابات برگزار کردیم و در هیچ جای دنیا چنین موضوعی نظیر ندارد. وی با بیان اینکه من به آیت ا… رئیسی رای می دهم تا مملکت اصلاح شود و افرادی که مدیر می شوند لایق مدیریت باشند، افزود: در این هشت سال، دولت روحانی در زمینه حضور رانت خواران غوغا کرد. وی با بیان اینکه در سال 1395 بیان کردم روحانی اگر رئیس جمهور شود، اقتصاد کشور مانند پلاسکو فرو می ریزد و به نظرم این طوری شده است افزود:روحانی طوری عمل می کند که انگار تا لحظه آخر می‌خواهد به اقتصاد و معیشت مردم ضربه بزند و زمین سوخته تحویل دهد . قدیری ابیانه افزود: آیت ا… رئیسی نزد مردم‌ محبوبیت دارد چراکه مردم او را با عملکردش در قوه قضائیه شناختند که یکی از آنها راه اندازی مجدد دو هزار کارخانه است .در حالی که همتی که هیچ کاری برای کارخانه ها و مردم نکرده می گوید احیای دو هزار کارخانه چه فایده ای دارد؟


انگیزه سفر‌های استانی من حضور در کنار مردم است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نامه‌ هایی که مردم برایم می‌فرستند را می‌بینم و ارتباطاتی که در فضای مجازی وجود دارد را می‌بینم، یکی از اهداف مهم از حضور من در استان‌ها ارتباط با مردم است. رئیسی افزود: یکی از شروط موفقیت یک مدیر مردمی بودن در عمل است نه در شعار؛ من به دوستان هم گفتم مدیری که انتخاب می‌کنم باید سه ویژگی اساسی داشته باشد؛ اول مردمی بودن؛ دوم ضدفساد بودن و سوم داشتن روحیه انقلابی.

لاریجانی : دلایل عدم احراز صلاحیتم را بیان کنید

لاریجانی پس از مدت ها سکوت از زمان عدم احراز صلاحیتش، همزمان با آخرین روز از مناظرات نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای خطاب به شورای نگهبان نوشت: از شورای محترم نگهبان خواهشمندم با توجه به اثبات کذب بودن گزارش‌های داده شده به آن شورا در رابطه با بنده و خانواده‌ام در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را بدون هرگونه پرده پوشی به صورت رسمی و عمومی اعلام فرمایید.


احمدی نژاد برای نظام تهدید نیست؛ موضوع را بزرگ نکنید

مصلحی وزیر سابق اطلاعات درباره اینکه آیا با توجه به سخنانی که محمود احمدی نژاد بیان می کند، امکان دستگیری او هست یا خیر؟ گفت: آقای احمدی نژاد برای نظام تهدید نیست و موضوع را بزرگ نکنید. همان زمان که ایشان تحصن کردند و 10 روز در خانه ماندند به ایشان گفته شد، افرادی که به شما رای دادند به دلیل نگاهی بود که به حضرت آقا داشتید.

همتی: 50 درصد کابینه را در اختیار زنان و جوانان قرار می‌دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: اگر من به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم 30 درصد از مشاغل را در اختیار زنان و 50 درصد از کابینه را در اختیار زنان و جوانان قرار می‌دهم.همتی افزود: رقابت بنده با پنج کاندیدای دیگر نیست بلکه رقیبم قهر با صندوق است و اگر مردم در انتخابات شرکت کنند و با خردجمعی تصمیمی گرفته شود، هرگز اشتباه نمی‌کنند.وی ادامه داد: معنا ندارد که رئیس جمهور در اتاق شیشه ای باشد و از طریق اطرافیان به او گزارش برسد. ارتباط حاکمیت با مردم سست شده است. گفتند بعضی از کاندیدا از زنان و اهل سنت و جوانان صحبت می کنند برای این که رای بیاورند، زندگی ما اینگونه است .


مسئولان نباید نگاه ارباب – رعیتی به مردم داشته باشند

مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر نگاه مسئولان به مردم ارباب رعیتی و از بالا به پایین نباشد مسئولان بهتر با دغدغه‌های مردم آشنا می‌شوند. اگر سیستم قوه مقننه متخصص و دلسوز باشد نه اینکه محدود به انتخاب از یک جریان سیاسی باشد دغدغه‌های مردم از تریبون مجلس بیان شده و به گوش مسئولان می‌رسد و تبدیل به قوانین و مقررات می‌شود.

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که عده‌ای در این فضا به دنبال کاسبی هستند، گفت: صدای مظلوم غارت شدگان هستم. زاکانی افزود: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. کسانی که غارت زدگی دارند و کسانی که غارت شدند. من خود را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم.

وزیر احمدی‌نژاد: کارنامه رئیسی برنامه خیلی از آقایان است

حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم ضمن تبیین نگاه دولت احتمالی رئیسی به برخی از مشکلات و تبعیضات اجتماعی از توانمندی‌های وی دفاع کرد و گفت: کارنامه رئیسی برنامه خیلی از این آقایان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دادرس مقدم – صبح پنج شنبه بود که یکی از شهروندان عزیز طی تماس تلفنی

بیشتر

سلام و وقت بخیر. مسئله بی‌آبی و کم آّبی در همه‌ جای ایران باعث مشکلات

بیشتر

محمدی-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۲۷ مورد اشتغال امسال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت