اخبار سیاسی

رقیبم فساد، ناکارآمدی، وضع موجود و بد اخلاقی‌های سیاسی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رقیبم علاوه بر فساد و ناکارآمدی هم وضع موجود و بد اخلاقی‌های سیاسی خواهد بود. رئیسی افزود: فاصله طبقاتی که یکی از مشکلات جامعه ماست محصول بی عدالتی و سیاست های نادرست اقتصادی است. وی ادامه داد: در طرح تحول سلامت برخی ها صد یا دویست میلیون دریافت می کردند و برخی از کارمندان و پرستاران دریافتی ناچیزی داشتند. ان شاءا… اگر رای مردم به من تعلق گرفت در بخشنامه ها تجدیدنظر می کنیم.

همتی: باید کاری کنیم که آن روستایی نگوید خودتان می‌دانید و مملکت‌تان

همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان و دولت‌تان و کشورتان. دولت و کشور مال مردم است و من می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان یا همان آسیب‌پذیرترین مردم جامعه خواهم بود.

مشکلات مردم با حرف های مفت حل نمی شود

محسن رضایی گفت: ملت ایران مشکلات شما با شعار و وعده و شعبده بازی و حرف‌های مفت حل نمی‌شود، بلکه مشکلات ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی به نتیجه نمی‌رسد. دولت ما امید را به شما برمی گرداند و یک بار دیگر لبخند پیروزی بر لبان شما می‌نشیند.

تحریم ها برداشته نشد، می گویند کاپ اخلاق را بردیم

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره انتخاباتی با انتقاد از برجام گفت: می گویند فلان توافق را کردیم تا تحریم ها برداشته شود اما وقتی تحریم ها دو برابر شد، می گویید جام اخلاق را بردیم.

شکایت مجلس از روحانی به قوه قضائیه ارسال شد

نمایندگان در راستای اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با ارسال گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص استنکاف رئیس جمهور از اجرای اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰ به قوه قضائیه موافقت کردند.

اولین اقدام من بیمه ۳.۵ میلیون زوج نابارور است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما ۳.۵ میلیون زوج نابارور داریم؛ اولین اقدام من بیمه این زوج‌ها است که بچه‌دار شدن به دل این جوانان نماند. زاکانی افزود: دولتی که آقای روحانی ایجاد کرد، باعث شد که ماهی ۱ میلیون فقط هزینه پوشک بچه‌ها شود.

نظارت استصوابی شامل تمام مراحل انتخابات می‌شود

خاتمی عضو شورای نگهبان گفت: تفسیر قانون بر عهده شورای نگهبان است و طبق تفسیر این شورا، نظارت شورای نگهبان بر انتخابات،استصوابی و شامل تمام مراحل انتخابات می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه- نشست خبری، استارتاپ ویکند تخصصی زرناب با حضور دبیران این رویداد ملی در روز

بیشتر

بهروزی فر – قطع به یقین شما هم با این صحنه مواجه شده اید؛ بستنی لیوانی،

بیشتر

در یک ماراتن سخت و نفس گیر سرانجام نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف انتخاب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت