اخبار سیاسی

حدادعادل: مگر قبل از اعلام صلاحیت، مشارکت ۸۰ درصد بود

حدادعادل فعال اصولگرا با تاکید بر اینکه اهمیت مشارکت بالاتر از پیروزی نیست تصریح کرد: مشارکت پایین را نتیجه سوء مدیریت می‌دانم و اینکه کسانی می خواهند گناه مشارکت پایین را به گردن شورای نگهبان بیاندازند یک ترفند است و مگر قبل از این اعلام صلاحیت ها مشارکت ۸۰ درصد بود که این مشارکت را به گردن شورای نگهبان می اندازید؟

لاله افتخاری: اصلاح‌طلبان باید ممنون شورای نگهبان باشند

لاله افتخاری نماینده دوره نهم مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به جای بیانیه دادن و گلایه‌مندی، باید از شورای نگهبان ممنون باشند چرا که همانطور که گفتم هیچ امیدی به داشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری نداشتند و شورای نگهبان پس از بررسی صلاحیت‌ها این فرصت را در اختیار آنها قرار داد تا آنها هم نیز از کاندیدا و از فرصت برای رقابت انتخاباتی برخوردار باشند.

سیدحسن خمینی: نمی شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رای بده

سید حسن خمینی خطاب به اعضای شورای نگهبان گفت: دوستان انصاف داشته باشند. شما حق رای دارید، من هم حق دارم آن کسی که دلم می خواهد را انتخاب کنم. هر کدام که اکثریت را کسب کردیم محل اطاعت است. نمی شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رای بده.

سلیمی‌ نمین: رقابت بین رئیسی و مهرعلیزاده است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی طیف وسیعی از اصولگرایان را نمایندگی می‌کند و احتمالا آقای مهرعلیزاده طیف اصلاح‌طلبان را نمایندگی می‌کند. سلیمی نمین افزود: اصلاح‌طلبان به صورت پنهانی در حال فعالیت انتخاباتی هستند تا از مظلومیتشان استفاده کنند. در واقع با این احساس که اصلاح طلبان در انتخابات حضور ندارند، رقابت را به درون اصولگرایان بکشانند و به بیانی، اصولگرایان را با هم درگیر کنند.

چمران: آرزو می‌کنم جلیلی به نفع رئیسی کنار برود

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: کاندیداها بایددر روزهای آخر انتخابات پا روی نفس خود بگذارند و به نفع یک نفر کنار بروند. چمران افزود: آروزی من این است که جلیلی به نفع رئیسی کنار برود این دو کاندیدا هر در یک طیف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت