اخبار سیاسی

نامه روحانی به شورای نگهبان درمورد ردصلاحیت ها

حسن روحانی، رئیس جمهور، روز چهارشنبه در راستای اصل ۱۱۳ قانون اساسی در رابطه چگونگی اعمال نظر و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای را به شورای نگهبان ارسال کرده است.نامه رئیس جمهور تاکنون از سوی شورای نگهبان پاسخی دریافت نکرده است.

انتقام دولت فعلی را از دولت آینده نگیرید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوان‌ های عزیز اگر به هر دلیلی از وضعیت فعلی و مشکلات نا امید هستند، نباید انتقام دولت فعلی را از دولت آینده گرفت. رئیسی افزود: حضور در انتخابات به ویژه از سوی جوانان حتما می‌تواند آینده بسیار روشن و درخشان را در مسائل اقتصادی، رونق تولید، ایجاد اشتغال، استقلال اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رقم بزند و در آن موثر باشد.

زاکانی: به دوران بخور و دررو پایان می‌دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت می تواند مشکلات را حل کند، اظهار داشت: هر کس شعار بدهد که دولت هیچ کاره است عملا نشانه بی کفایتی او است. زاکانی افزود: آمده ام که به مدیریت ناکارآمد امروز پایان دهم و در انتخابات ثابت خواهم کرد که همان طور که دوران بزن در رو برای صهیونیست ها تمام شده، بخور در روی مفسدین به پایان رسیده است.

هیچکدام از کاندیداها به نفع رئیسی کنار نمی روند

فعال اصولگرا گفت: با توجه به اینکه بیشتر این افراد وابسته به جریان اصولگرایی هستند، رقابتی درون جریان اصولگرایی شکل می‌گیرد؛ این افراد خیلی جدی در مناظرات شرکت خواهند کرد و به تبیین مواضع خودشان خواهند پرداخت. کنعانی مقدم افزود: با توجه به اینکه آنها رقیب قوی ندارند، این رقابت همچنان ادامه پیدا می‌کند و این آقایان به نفع هیچ کسی کنار نمی‌روند؛ انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

می توان حماسه ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید

ستاد انتخابات محسن مهرعلیزاده در بیانیه‌ای تاکید کرد: به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علی‌رغم همه محدودیت ها و گلایه ها می توان حماسه ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد . آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تاثیر تفکر و جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند.

تعامل از خانه تا جهان شعار دولت همتی شد

همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تعامل از خانه تا جهان بدون توافق برای رفع تحریم و بهبود رابطه با جهان و منطقه و بدون توافق‌های مسئله‌محور در داخل میان نیروهای سیاسی و اجتماعی و میان حاکمیت و شهروندان نه می‌توان وضعیت معیشت مردم را بهتر کرد، نه حکمرانی را باکیفیت تر و نه ایران را قدرتمندتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت