اخبار سیاسی

رهبر انقلاب: کسانی که رأی‌ندادن را ترویج می‎کنند دلسوز مردم نیستند

رهبر انقلاب فرمودند: به مردم عزیزمان عرض می‎کنم ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام می‎گیرد امّا اثر آن در چند سال باقی می‎ماند، در انتخابات شرکت کنید و بروید پای صندوق و رأی بدهید، به حرف این کسانی که ترویج می‎کنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمی‎رویم پای صندوق رأی، اعتنا نکنید که این‎ها دلسوز مردم نیستند. ایشان با بیان اینکه عدم احراز صلاحیت به معنی بی صلاحتی نیست، ادامه دادند: از آن کسانی که صلاحیتشان را شورا تشخیص نداد و احراز نکرد و اینها نجیبانه با این مسئله برخورد کردند از آنها هم تشکر مضاعف باید بکنیم. حتی بعضی مردم را تحریص کردند که در انتخابات شرکت کنند، پای صندوق ها بروند.

رئیسی: دولت ما، دولت تحول خواهد بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون ۷۰ درصد ظرفیت‌های اقتصادی کشور غیر فعال است. با فعال شدن این ظرفیت‌ها می‌توانیم سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم. رئیسی افزود: دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود و مردم باید در این تحول نقش آفرینی کنند. وی تاکید کرد: عدالت اقتصادی محور تحول ما در حوزه اقتصاد خواهد بود.

زاکانی: اگر رئیس‌جمهور شوم، آمریکا مجبور می‌شود تحریم‌ها را بردارد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده رئیس‌جمهور شوم، آمریکایی‌ها التماس می‌کنند و مجبور می‌شوند تحریم‌ها را بردارند زیرا آمریکا نیازمند بازگشت به برجام است. زاکانی افزود: آمریکا نیازمند بازگشت به برجام است زیرا تمام سیاست‌های آمریکا در برخورد با ایران در تمام سطوحش شکست خورده است. وی ادامه داد: اگر به ظرفیت‌های ایران توجه شود آمریکا مایوس خواهد شد.

فقط ۴ سال رئیس جمهور خواهم بود

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه فرق دولت من با دولت فعلی هم در اعضا و هم در سیاست‌ها خواهد بود،اعلام کرد: ۴ سال بیشتر نمی‌خواهم در ریاست جمهوری بمانم. همتی افزود: هدفم این است که دولت فنی باشد و نه سیاسی یعنی اموراتی مانند بودجه نباید سیاسی باشد. اگر تشخیص مردم این باشد که من می‌توانم این برنامه‌ها را انجام دهم قطعا به من رای خواهند داد.

مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: طبیعتاً مردمی که امروز صبوری می‌کنند یک روز به این نتیجه می‌رسند که این مملکت به همه ما تعلق دارد و متعلق به چند نفر خاص نیست که بخواهند بر سرنوشت مردم حکومت کنند. اشرف بروجردی اظهارکرد: رد صلاحیت فله‌ای و بی‌حساب و کتابی که شورای نگهبان انجام داد، دموکراسی در کشور را نابود کرد یعنی ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم و همه باید تحت‌الامر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت