اخبار اقتصادی و اجتماعی روز یک شنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰

گرانفروشی رتبه یک تخلفات در کشور

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بیشترین عناوین تخلف صنفی در سه ماهه نخست امسال را گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عنوان کرد. محمدی پور، با بیان اینکه طی سه ماهه امسال واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی مثل شکر، روغن، لبنیات، مرغ، نان و میوه بیشترین هدف بازرسی بود، بیشترین عناوین تخلف را گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عنوان کرد.

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی شروع شد

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از روز ۹ تیرماه بانک های کشاورزی، تجارت و صادرات سهمیه خود درخصوص وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه مسکن روستایی را به شعب ابلاغ کرده‌اند و به زودی سایر بانک ها نیز پرداخت را آغاز می‌کنند. سهرابی اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر و روستاها پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود که به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است..

تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن برکت تا آخر شهریور

نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در توییترش نوشت: تا الان دو میلیون و ۵۰ هزار دوز واکسن برکت تولید شده است. از این هفته افزایش ظرفیت تولید محقق شد و هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز در هفته تولید واکسن داریم. وی افزود: بر سر وعده خود هستیم، با افزایش ظرفیت های بعدی ان شاا… تا پایان شهریور بیش از ۵۰ میلیون دوز واکسن تولید خواهیم کرد.

آییننامه جدید وکالت را اجرا نمیکنیم

هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در مخالفت با تصویب آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری بیانیه‌ای منتشر کرد که تا زمان اصلاحیه این قانون را اجرا نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت