اخبار اقتصادی – اجتماعی

به لحاظ فقهی، همه باید واکسن بزنند

عین اللهی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در دیداری که مدتی قبل با مراجع تقلید داشتم فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند چون این موضوع، فردی نیست و در صورت عدم تزریق واکسن کرونا به آحاد جامعه آسیب وارد می شود.

نماینده مجلس: پول و زمین می‌دهیم، فرزند‌ بیاورید

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح جوانی جمعیت، به فرزند اول ۱۰ میلیون، دوم ۲۰ میلیون، سوم ۳۰ میلیون در بدو تولد تعلق می گیرد زهره الیان افزود: به ازای هر فرزند مبلغی برای سرمایه گذاری در بورس به خانواده ها تعلق می گیرد و در شهرستان ها به هر خانواده دارای ۳ فرزند ۲۰۰ متر زمین داده می شود.

سرانه مصرف بنزین ایران، ۳ برابر پرجمعیت‌ترین کشور جهان

ایرنا نوشت: ایران با جمعیتی ۸۴ میلیون نفری روزانه ۸۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کند. این در حالی است که مصرف بنزین در چین با جمعیتی ۱.۵ میلیارد نفری روزانه ۴۵۰ میلیون لیتر برآورد می‌شود که نشان می‌دهد سرانه مصرف بنزین در ایران سه برابر پر جمعیت‌ترین کشور جهان است..

لوازم خانگی قاچاق گران شد

تابش رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از افزایش قیمت لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: در لوازم خانگی تولید داخل به هیچ وجه افزایش قیمت نداریم و کالا‌ها با قیمت ثابت عرضه می‌شود.

قیمت حبوبات سر به فلک کشیده است،

دبیر انجمن حبوبات با بیان اینکه حبوبات در کشور افزایش قیمت داشته است، گفت: ۳ عامل خشکسالی، عرضه کم و هزینه حمل نقل باعث افزایش حبوبات در کشور شده است. افتخاری افزود: این موارد به همراه افزایش هزینه‌های تولید باعث شد که تولید در کشور کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت