اخبار اقتصادی – اجتماعی

وام ۴۰۰ میلیونی ساخت مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت راه سقف تسهیلات ساخت مسکن در شهرهای بزرگ ۴۰۰ میلیون تومان و در روستاهای کشور معادل ۲۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. قاسمی افزود: نظام بانکی مکلف است ۳۶۰ هزار میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد تسهیلات پرداختی در هر سال را به حوزه مسکن اختصاص دهد.

موافقت وزیر صمت با واردات خودرو از سال آینده

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در جلسه کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صمت برای بررسی ماده ۴ مبنی بر واردات خودرو، آقای وزیر گفتند که با آزادسازی واردات خودرو موافق هستند اما نیاز به فرصتی دارند که بتوانند زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند. در نهایت کمیسیون، کمیته صنعت را مامور کرد تا ابهاماتی که شورای نگهبان مطرح کرده است را اصلاح کند. جدی افزود: نظر آقای وزیر این بود که فرصتی نیاز دارند که تولید را افزایش داده و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند ولی با آزادسازی واردات خودرو از سال آینده موافق بودند.

تحصیل دانش‌آموزان تا پایان پیک ششم مجازی باشد

امان‌قلیچ‌ شادمهر عضو کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس ضمن ابراز نگرانی نسبت به بازگشایی مدارس در آبان ماه گفت: آموزش و پرورش باید با قاطعیت و شجاعت اعلام کند آموزش دانش آموزان فعلا تا خروج از پیک احتمالی ششم در آینده مجازی خواهد بود.

۳/۵ میلیون زن ایرانی سرپرست خانوار

نود اقتصادی نوشت: براساس آمارهای رسمی، در آخرین آمار اعلامی از ۲۵ میلیون و ۶۸۵ هزار سرپرست خانوار، حدود ۳ میلیون و ۵۱۷ هزار نفر از آنان معادل ۱۴ درصد کل سرپرستان خانوار زنان بوده‌اند. همچنین در بین دهک‌ها، در دهک یک (فقیرترین) حدود ۴۵ درصد از سرپرستان خانوار، زنان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت