اخبار اقتصادی – اجتماعی

واکنش سازمان برنامه به پیش‌بینی عجیب قیمت دلار

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در پی انتشار جدولی در شبکه‌های اجتماعی که زمان تهیه آن به دولت قبل (دوازدهم) برمی گردد، این جدول حاوی پیش بینی‌های فردی است و به هیچ عنوان نظر رسمی سازمان برنامه و بودجه نیست. بنا به گزارش سازمان برنامه، پیش بینی می‌شود با اجرای تغییرات اقتصادی در دولت سیزدهم، کسری بودجه جبران و رشد اقتصادی قابل توجهی در کشور ایجاد شود.

در دو دهه آینده با بحران سالمندی مواجه خواهیم بود

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه در دو دهه آینده با بحران سالمندی مواجه خواهیم بود، گفت: توجه به پرستاری جامعه نگر برای عبور از این بحران نقش برجسته و پررنگی خواهد داشت. عابدی افزود: بنابراین برنامه‌ریزی از امروز هم برای این بحران ممکن است دیر باشد و لذا سایر نهاد‌ها هم باید همسو با این موضوع همراه شوند.

خریداران خانه در ترکیه چقدر ضرر کرده‌اند؟

دنیای اقتصاد نوشت: داده‌های مرکز آمار اقتصادی ترکیه نشان می‌دهد ایرانی‌ها در سپتامبر ۲۰۲۱، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ خانه در این کشور خریداری کردند که حدود ۵/ ۲برابر میانگین حجم خرید ماهانه همین گروه طی ۵ سال گذشته بوده است و افرادی که طی پنج سال اخیر در ‎ترکیه خانه خریده‌اند چنانچه همین حالا آن را بفروشند و به دلار تبدیل کنند ۲۷ درصد ضرر کرده‌اند.

قرعه کشی خودرو حذف می‌شود

وزیر صمت گفت: برنامه داریم در سال آینده بحث قرعه‌کشی خودرو را حذف کنیم. فاطمی امین افزود: امسال با صد هزار دستگاه افزایش، تولید خودرو به میزان یک میلیون دستگاه خودرو خواهد رسید و سال آینده یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود به این ترتیب بحث قرعه کشی خودرو نیز حذف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت