اخبار اقتصادی – اجتماعی

دست مافیا پشت صنعت خودروسازی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: تا دست مافیا از صنعت خودرو قطع نشود، قیمت خودرو سر و سامان پیدا نخواهد کرد. موسوی افزود: ما دست مافیا پشت صنعت خودروسازی را مشاهده می‌کنیم. یکی از عوامل بی سر و سامانی قمیت خودرو، مافیا هستند. امیدواریم شاهد یک نظارت جدی و تغییر ساختار در زمینه خودرو باشیم.

حجم آب پشت سدها فقط کفاف فصل پاییز را می‌دهد

مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور گفت: با توجه به کمی‌ بارش در دو سال گذشته در زمان حاضر حجم آب ذخیره‌شده در سدهای کشور ۱۹ میلیارد مترمکعب است. به‌گفته قاسم‌زاده نصف این مقدار به‌دلیل اینکه زیر تراز پایداری است و شرایط کیفی مناسبی ندارد در دسترس نیست و از این میزان آب فقط ۹.۵ میلیارد مترمکعب قابل استفاده است که این میزان آب، تنها اندازه مصرف فصل پاییز است.

ثبت ازدواج در سراسر کشور الکترونیکی شد

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق کشور از فعال شدن ثبت الکترونیکی ازدواج در سراسر کشور خبر داد.مظفری افزود: با ثبت الکترونیکی ازدواج، بعد از امضای سند ازدواج، اثر انگشت زوجین در سامانه ثبت خواهد شد و سند ازدواج در اختیار زوجین قرار می‌گیرد.

تصادف دومین عامل مرگ و میر در کشور است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سومین عامل مرگ و میر در دنیا تصادفات است، اما در کشور ما دومین عامل مرگ و میر تصادفات است به طوری که در هر ۲ ساعت، ۴ نفر به خاطر تصادفات فوت کرده‌ و ۸۰ نفر مجروح می شوند. هادیانفر افزود: ۳۵ درصد تصادفات خانم ها و در ۶۵ درصد آقایان مقصرند و خانم‌ها در زمان رانندگی بهتر رعایت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت