اخبار اقتصادی- اجتماعی

قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش می‌یابد

رویداد ۲۴ نوشت: پیگیری طرح ساماندهی خودرو و واردات خودرو در مجلس باعث افت قیمت‌ها در بازار خودرو شده و این کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد. در این شرایط نمایندگان مجلس از کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت‌ها در بازار با اجرایی شدن مصوبه مجلس خبر می‌دهند.

انتظار پرواز بورس در نیمه دوم ۱۴۰۰ منطقی است؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ باید انتظار داشت بورس تهران اثرپذیر از تورم و قیمت ارز با رشد مواجه شود؛ اگرچه این شرایط صرفا مناسب نوسان‌گیران بورس تهران خواهد بود. عبدالحمیدی افزود: در شرایط فعلی تهدیدی متوجه بورس نخواهد بود و احتمالا در هفته دوم مهرماه وضعیت معاملات بورس صعودی خواهد بود و سهامداران قادر به کسب بازدهی معقول از این بازار خواهند بود.

قبض برق چند میلیون مشترک رایگان است؟

رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) گفت: ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک از ابتدای آبان ماه پارسال مشمول طرح برق امید بودند که قبض آنها رایگان بود. وی افزود: کسانی که بالاتر از الگو مصرف کنند و پر مصرف باشند ۱۶ درصد به تعرفه آنها اضافه می‌شود.

واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان اختیاری است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کاملاً اختیاری است و هیچ شرطی برای واکسینه شدن دانش‌آموزان به منظور حضور در مدرسه وجود ندارد. کاظمی سرپرست آموزش و پروش افزود: هر مدرسه برای بازگشایی و تشکیل کلاس حضوری باید از ادارات آموزش و پرورش مجوز بگیرد و هیچ مدرسه‌ای بدون دریافت مجوز، مجاز به بازگشایی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت