اخبار اقتصادی – اجتماعی

دبیر اتحادیه طلا: احتمال کاهشی شدن قیمت‌ها وجود دارد

دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر گفت: اگر تا آخر هفته نوسانات خاصی برای بازار جهانی و ارز نداشته باشیم و رکود تقاضا نیز کاهش یابد، احتمال دارد روند قیمت ها کاهشی شود. بذرافشان افزود: قیمت سکه حباب دارد اما طی هفته جاری با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، حباب سکه نیز از ۶۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قبض های برق را قسطی پرداخت کنید

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اقساطی شدن قبوض برق گفت: امسال با توجه به هوای گرم مصرف برق به خصوص برای استفاده از وسایل سرمایشی افزایش یافت. رجبی ادامه داد: امسال ۸۵ درصد مشترکان خانگی که بیش از دو برابر الگو مصرف برق داشته اند باید قبوض زیادی را پرداخت کنند. وی تصریح کرد: شرکت توانیر امکانی را برای این گروه از مشترکان فراهم کرده است، بر این اساس مشترکانی که بیشترین الگوی مصرف را داشته اند، می‌توانند قبوض خود را در ۳ قسط پرداخت کنند.

اخذ تست کرونا از زوار اربعین به محض بازگشت به کشور

محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد که امکانات حمل‌ونقل و پذیرایی برای زوار در هنگام بازگشت از مرز‌ها فراهم است و تست کرونا نیز از همه گرفته شده و افراد مشکوک قرنطینه خواهند شد.

امسال چند هزار زائر ایرانی به عراق سفر کردند؟

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس برآورد‌ها بیش از ۸۰ هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد خاک عراق شده اند. کریمی گفت: برنامه ریزی و تدارکات لازم برای بازگشت مناسب زائران انجام شدهو کمیته‌های مختلف همانند؛ حمل و نقل، بهداشت و تغذیه آماده خدمت رسانی به زوار در روز‌های آتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت