یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

چرا قیمت مرغ همچنان افزایشی است؟

اسداللله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور گفت: قیمت مرغ برای مصرف کننده نباید بیشتر از 26 تا 27 هزار تومان باشد و فروش مرغ با قیمت‌های 40 هزارتومان و یا چند نرخی شدن آن در بازار سودجویی است و دستگاه‌های نظارتی باید به آن ورود کنند.

توضیح جایگاه‌داران سوخت درباره توزیع بنزین با آب

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور با اعلام اینکه متوسط مصرف بنزین در 4 ماهه ابتدایی سال جاری 82 تا 84 میلیون لیتر بوده است، وجود آب در بنزین توزیعی را تکذیب کرد. صالحی درباره انتشار اخباری مبنی بر مخلوط شدن آب با بنزین گفت: مخازن بنزین بعلت اینکه در زیرزمین قرار دارند همیشه مقداری بخار و رطوبت وجود دارد اما آب به دلیل سنگین‌تر بودن نسبت به بنزین همواره پایین‌تر از بنزین قرار می‌گیرد و به هیچ‌وجه با سوخت مخلوط نمی‌شود.

ماهی بیش از 70 درصد گران شد

ایسنا نوشت: در بررسی تازه ترین گزارش مرکز آمار در رابطه با وضعیت قیمت اقلام خوارکی در تیرماه نشان می دهد که همین ماهی نیز افزایش قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد؛ به گونه‌ای که هر کیلو ماهی قزل آلا به صورت متوسط 58 هزار و 800 تومان فروش رفته و حتی تا بیش از 68 هزار و 800 تومان نیز قیمت خورده است. براین اساس این نوع ماهی نسبت به تیر سال قبل، 77.4 درصد گران شده است.

برای خودروهای غیرمجاز دو تخلف کرونایی ثبت می‌شود

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: در تردد غیرمجاز کرونایی هم در مسیر رفت و هم هنگام بازگشت، جریمه برای خودرو ثبت می‌شود. حسینی افزود: حتی اگر ماموران حضور فیزیکی نداشته باشند دوربین‌های هوشمند، تخلفات غیرمجاز را ثبت خواهند کرد بنابراین شهروندان دقت داشته باشند که جریمه برایشان ثبت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت