یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

قیمت آهن نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد گفت: قیمت آهن نسبت به سال قبل 2 برابر شده است و همچنین نسبت به بهار 5 هزار تومان گران شده است. آهن در بهار 13 هزار تومان بود در حالی که هم اکنون به 18 هزار تومان رسیده است. رستگار افزود: عدم هماهنگی بین زنجیره‌های تولید و توزیع و مصرف موجب کمبود و غیرواقعی شدن قیمت‌ها شده است.

کمبود بنزین در راه است؟

رکورد مصرف بنزین به 107 میلیون لیتر در روز رسیده، این در حالی است که حداکثر تولید روزانه بنزین 115 میلیون لیتر بوده و حالا نگرانی برای کمبود بنزین بالا گرفته است. قلی‌زاده، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی با تائید کمبود بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت می‌گوید: نفت‌کش‌ها به روش سنتی بارگیری می‌شوند و به روش سنتی فرآورده را ارسال می‌کنند و هیچ کس نمی‌داند در این فاصله چه اتفاقی برای فرآورده می‌افتد که حاصلش کمبود بنزین است. ما نمی‌دانیم چه کسی در کم‌فروشی فرآورده‌های سوختی نقش دارد که اجازه نمی‌دهد اعتراضات جایگاه‌داران شنیده شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش: کمبود معلم تا 1403 ادامه دارد

رویداد 24 نوشت: به گفته احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تا سال 1403 همچنان با مشکل کمبود معلم در کلاس‌های درس مواجه هستیم و راه رفع مشکل این است که دانشگاه فرهنگیان تقویت شود.

سفر به خراسان رضوی ممنوع شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی عنوان کرد: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان‌های کشور ممنوع شد. موسوی افزود: این ممنوعیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که شرایط استان از وضعیت پیک خارج بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت