یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

افزایش 105 درصدی قیمت مرغ طی یک سال

به گزارش فارس بررسی قیمت برخی کالا‌های اساسی و مهم نشان می‌دهد که قیمت کالا‌های اساسی مانند برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ در خرداد ماه 1400 نسبت به خرداد ماه سال گذشته بین 39 تا 105 درصدی افزایش داشته است.براین اساس قیمت برنج پاکستانی در خرداد 1400 نسبت به خرداد 1399 به میزان 51 درصد و قیمت برنج طارم اعلا در خرداد 1400 نسبت به خرداد 1399 به میزان 40 درصد افزایش داشته است. گوشت مرغ تازه، گوشت گوسفندی و گوشت گوساله نیز به ترتیب 105، 37 و 51 درصد در خرداد 1400 نسبت به خرداد سال گذشته افزایش داشته است.

حریرچی: آمار واقعی کرونا بیشتر از آمار رسمی است

حریرچی معاون‌کل وزارت بهداشت گفت: آمار واقعی کرونا قطعا بیشتر از آمار رسمی است و فوتی‌های کرونا تا هفته آینده به 500 نفر خواهد رسید. وی اضافه کرد: از همه مردم درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

افزایش حقوق کارمندان منتفی شد

رویداد 24 نوشت: هیئت دولت مصوبه اخیر خود در خصوص افزایش حقوق ها مازاد بر سقف 2.5میلیون تومان را پس گرفت. چندی قبل نیز دولت پیشنهاد خود در خصوص افزایش فوق العاده مدیریت را پس گرفته بود.

300 شهر کشور با تنش آبی رو به‌ رو هستند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:در حال حاضر چیزی بالغ بر حدود 300 شهر کشور با تنش آبی روبه‌رو هستند و میزان عرضه و تقاضای آب در این مناطق متعادل است. جانباز افزود: تا پایان امسال مشکل تامین آب 500 روستا به طور کامل حل می‌شود و با توجه به مصوبه دولت برای تخصیص منابع برای مشکل آب خوزستان پروژه‌ها به سرعت اجرایی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت