یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

نرخ بیکاری سال 99 اعلام شد

تسنیم نوشت: گزارش جدید بانک مرکزی از وضعیت بیکاری در کشور نشان می‌دهد که در سال 99 نرخ بیکاری 9.6 درصد شده و نرخ بیکاری جوانان 18 تا 35 ساله معادل 16.7 درصد بوده است.بررسی نماگرهای اقتصادی سه ماهه چهارم سال 99 که از سوی بانک مرکزی منتشر شده،‌ نشان می دهد، نرخ بیکاری در سال گذشته به 9.6 درصد رسیده است.

جدیدترین آمار واردات واکسن کرونا

ارونقی، معاون فنی گمرک ایران در خصوص روند واردات واکسن کرونا گفت: واردات واکسن، روند طبیعی خود را طی می‌کند تاکنون بیش از 11 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده که همه آن‌ها از برند‌های مختلف از جمله روسی بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت هستند.

اثربخشی «برکت» روی کرونای دلتا

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام از اثربخشی واکسن کووایران «برکت» روی کرونای دلتا خبر داد.حجت نیکی ملکی در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت: واکسن برکت در برابر کرونای دلتا موثر است.

40 درصد بیکاران کشور، فارغ‌التحصیل دانشگاهی هستند

مهر نوشت: بررسی سهم «جمعیت بیکار تحصیلکرده از مجموع جمعیت بیکار کشور» نشان می‌دهد که در بهار امسال 40.3 درصد بیکاران کشور فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده‌اند.

قیمت 25 کالا دو تا پنج برابر شد

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که قیمت برخی از انواع خوراک دام و طیور، برنج، روغن، مرغ و همچنین آهن آلات و لاستیک در اردیبهشت ماه امسال بیش از 100 درصد افزایش داشته و بین 2 تا بیش از 5 برابر شده و 40 کالا از جمله گوشت، برنج، لبنیات، حبوبات، شکر و چای بیش از 50 درصد گران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت