یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

تاکنون بیش از 7 میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده است

رئیس جمهور گفت: بیش از 7 میلیون دوز واکسن تزریق شده و دو میلیون دیگر هم توزیع شده است که این‌ها هم به تدریج تزریق خواهد شد. روحانی افزود: به طور متوسط در کشور 48 درصد به پروتکل عمل می‌شود که این رقم خیلی پایین است. توقع این است پروتکل 85 درصدی 90 درصدی در کشور عمل شود.

واکسن برای افراد 60 سال به بالا به اندازه کافی موجود است

رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: واکسن برای افراد 60 سال به بالا در مرحله اول و دوم به اندازه کافی موجود است. وی افزود: 11.2 میلیون دوز واکسن در استان ها توزیع شده و 6 میلیون دوز واکسن نیز این هفته به دستمان می رسد.

افزایش 132 درصدی قیمت نوشابه

بررسی وضعیت قیمت نوشابه‌های گاز دار در بین اقلام خوراکی نشان می دهد که هر بطری 1.5 لیتری نوشابه گاز دار در خرداد ماه سال گذشته به طور متوسط 4800 تومان بوده که در اردیبهشت امسال به بیش از 10 هزار و 600 تومان و حتی تا بیش از 12 هزار تومان رسید که نشان از افزایش 132 درصدی دارد.

خبری مهم درباره آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک منبع آگاه نوشت: آمریکا به ایران اجازه داده است تا از منابع مالی مسدود شده خود در ژاپن و کره جنوبی برای بازپرداخت بدهی‌های خود به این دو کشور استفاده کند.

نرخ سود بین بانکی زیاد شد

ایسنا نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نرخ سود در بازار بین بانکی در مقایسه با ارقام هفته‌های گذشته که زیر 18 درصد رسیده بود، افزایش یافته و به 18.31 درصد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت