اخبار اقتصادی – اجتماعی

رئیس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ روضه‌ای را نمی دهیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سال گذشته به خاطر دلایل بهداشتی بعضی هیئت‌های مذهبی تعطیل شد اما امسال اجازه تعطیلی هیچ هیئتی را نخواهیم داد و جلوی ممانعت برگزاری آیین های دینی به ویژه روضه های خانگی نیز خواهیم ایستاد. قمی ادامه داد: ،هیئت، روضه خانگی و ایستگاه های صلواتی که سال گذشته تعطیل شد امسال با شکوه بیشتری باید برگزار شوند.

توکلی به رئیسی: کارت هوشمند غذا، دارو، درمان و آموزش بین مردم توزیع کنید

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت در نشست اقتصادی با رئیسی اظهار کرد: ۳۰ سال است هر چه اجرا شده فقط وضعیت را بدتر کرده است. او از رئیس جمهور منتخب درخواست کرد که در اولین اقدام کارت هوشمند غذا، دارو و درمان و آموزش بین مردم توزیع کند تا اندکی فشار‌ها از روی مردم کاسته شود.

فشار تورمی تا یک سال آتی تداوم دارد

حمید حاج‌اسماعیلی، کارشناس بازار کار معتقد است: ایران تا یک سال آینده با فشار تورمی همچنان روبرو خواهد بود. وی گفت : پیش بینی ها حاکی از آن است که حداقل تا یک سال آینده اتفاق خاصی در کشور نخواهد افتاد؛ به این معنا که ما رشد تورم را خواهیم داشت و باید برای حفظ قدرت خرید حقوق بگیران و افزایش مستمری و دستمزد نیروی کار باید فکری برداریم.

پیش‌بینی هشدار دهنده یک اقتصاددان

نیلی اقتصاددان برجسته خطاب به رئیسی گفت: در مواجهه با مشکلات اقتصادی پیش رو ۴ سئوال باید طرح شود. وی افزود : با طرح این ۴ سوال که مشکل چیست، دلایل بروز آن چیست، راهکارهای رفع مشکل کدامند و از کجا باید شروع به حل مشکل کرد؟ اظهار داشت: کارکردها در زنجیره اقتصاد به طور کامل مختل است. نیلی پیش بینی کرد: اقتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت