اخبار اقتصادی – اجتماعی

مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد

رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این که کمتر از ۵ درصد از مبتلایان کرونا در دنیا مربوط به سنین زیر ۱۸ سال هستند، گفت: معلمان و رانندگان سرویس مدارس در مردادماه واکسینه می‌شوند و مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازگشایی خواهند شد.

قطع برق، سیمان را گران کرد

رئیس اتحادیه مصالح فروشان با اشاره به افزایش دوباره قیمت سیمان گفت: با قطع برق کارخانجات فولاد و سیمان، سیمان در بازار گران و کمیاب شد. کاظمی قهی افزود: : دخالت دولت در اقتصاد و تمامی بازارها موجب آشفتگی و برهم خوردن نظم بازار شده است.

حریرچی: نمی‌توانیم تمام صنوف و ادارات را تعطیل کنیم

حریرچی معاون‌کل وزارت بهداشت درباره تعطیلی استان هرمزگان با توجه به شرایط بحرانی کرونا در این استان گفت: نمی‌توانیم به‌طور کامل در این استان و سپس کل کشور تعطیلی ادارات و صنوف را داشته باشیم و به‌اندازه‌ای که لازم باشد تعطیلی در نظر خواهیم گرفت.

مرغ دو نرخی شده است

یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه متاسفانه مرغ در بازار دونرخی شده است، گفت: نرخ دولتی مرغ با قیمت ۲۴هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ آزاد با قیمت حداکثر ۳۵ هزارتومان در بازار عرضه می‌شود.

پیش‎بینی یک کارشناس از آینده قیمت مسکن

محمدی کارشناس بازار مسکن گفت: اگر دچار تورم افسارگسیخته نشویم و کسری بودجه افزایش پیدا نکند و چشم انداز‌های امید بخش روبه افول نرود انتظار نداریم که افزایش قیمتی که در طول سال‌های قبل اتفاق افتاد، امسال نیز رخ دهد. ماه افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت