اخبار اقتصادی – اجتماعی

تورم اجاره رکورد زد

اقتصاد نیوز نوشت: بررسی نرخ تورم اجاره بها از سال ۹۵ تا کنون نشان می دهد تورم نقطه به نقطه اجاره بهای واحد های مسکونی در خانوارهای شهری به ۲۹.۱ درصد رسیده که بالاترین رکورد در ۵ سال اخیر به حساب می آید.

واردات برق از ۳ کشور همسایه

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه از ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ارمنستان برق وارد می‌شود، گفت: صادرات برق به غیر از حدود ۵۰ مگاواتی که به افغانستان انجام می‌شود، قطع است. رجبی افزود: برق ناچیزی هم که به افغانستان صادر می‌شود، براساس ضرورتی است که وجود دارد.

نماینده مجلس: قیمت تولیدات لبنی گران خواهد شد

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی از گرانی شیر به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های دامی خبر داد. عسکری افزود: در حال حاضر قیمت نهاده‌های دامی افزایش زیادی داشته و بر اساس این موضوع قیمت شیر هم باید افزایش پیدا کند. وی ادامه داد: البته یارانه پیرو گرانی تولیدات لبنی را باید دولت پرداخت کند تا گرانی محصولات لبنی بر سبد غذایی مردم تاثیر نگذارد.

ورود حدود ۱۰ میلیون دوز واکسن کرونا به کشور

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک از واردات ۲۱ محموله واکسن کووید ۱۹ بالغ بر ۹.۸ میلیون دوز خبر داد. در نامه معاون گمرک به معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو آمده است:‌ از تاریخ ۹۹.۱۱.۱۵ لغایت ۱۴۰۰.۴.۲۰ بالغ بر ۲۱ محموله واکسن کووید ۱۹ به شرح ذیل از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشور شده است.

قیمت شکر یک‌ماهه ۲/۵ برابر شد

تجارت نیوز نوشت: شکر دوباره گران و کمیاب شد و در برخی مراکز استان ها یافتن شکر در فروشگاه‌ها دشوار شده و ۲/۵ برابر در یک ماه افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت