اخبار اقتصادی – اجتماعی

واردات حدود ۶ میلیون دوز واکسن تا پایان هفته آینده

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت از واردات حدود ۵ تا ۶ میلیون دوز واکسن از کشورهای مختلف تا پایان هفته بعد خبر داد. جهانپور بیان کرد: در این هفته و هفته بعد محموله‌هایی شامل ۲.۹ میلیون دوز واکسن وارد خواهد شد و محموله های دیگری بالغ بر ۲ تا ۳ میلیون دوز از کشورهای مختلف با تلاش همکاران در دستگاه دیپلماسی و حمایت وزارت بهداشت از چین، نروژ، ژاپن و سایر مبادی رسمی وارد می‌شود.

سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری

ارجائی مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به سیاست ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه تحدید نسل و افزایش فرزندآوری از راه‌اندازی باشگاه “مثبت ۳” خبر داد و افزود: در این طرح پس از تولد فرزند چهارم در خانواده ، یک میلیون تومان هدیه به محض تولد فرزند به مادر، دو میلیون تومان سهام به فرزند ، بیمه تکمیلی دو ساله مادر و کودک و ۱۰ میلیون تومان بسته معیشتی ارزاق از جمله شیرخشک، مواد غذایی و پوشک به انتخاب پدر اهدا می‌شود.

تولیدکنندگان دوباره شوینده‌ها را گران کردند

تسنیم نوشت: درحالی تولیدکنندگان مجوز افزایش ۲۵ درصدی قیمت محصولات شوینده را در اواسط خردادماه گرفته بودند که راضی به این درصد نبوده و محصولات خود را تا ۲۷ درصد گران کردند.

سقف وام اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیون می‌شود

رئیس کمیته امداد از افزایش دو برابری وام اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال، سقف تسهیلات اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. بختیاری افزود: کمیته امداد سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت