اخبار اقتصادی – اجتماعی

گرانی ۷۰ درصدی ماکارونی

تسنیم نوشت: در طول هفته اخیر روند افزایش قیمت کالاهای اساسی تا حدودی کند شده اما این موضوع به معنی توقف افزایش قیمت ها نیست زیرا در چند هفته گذشته مردم شاهد افزایش قیمت انواع کالاها از جمله شوینده، شکر و… بودند. اخیرا نیز با توجه به اعلام واحدهای تولیدی قیمت ماکارونی به صورت رسمی تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 امسال تابستان گرمتری داریم

وظیفه، رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان اینکه تابستان نسبتا گرمی را امسال تجربه می‌کنیم، گفت: متوسط دمای کشور تا پایان شهریور ماه  1400 حدود یک درجه بالاتر از حد نرمال بلند مدت  پیش‌بینی می شود.

روند افزایش قیمت مرغ تا ۱۱۸ درصد

ایسنا نوشت: بررسی جریان تغییر قیمت مرغ در گزارش مرکز آمار که در رابطه با متوسط قیمت اقلام خوراکی منتشر شد نشان می‌دهد که این محصول در خرداد ماه سال جاری نسبت به همین ماه در سال گذشته ۱۱۸.۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

نرخ سود بین بانکی باز هم کاهش یافت

رویداد ۲۴ نوشت: گزارش جدید بانک مرکزی از عملکرد بازار بین بانکی ، نشان می دهد که به مانند ماه‌های قبل نرخ سود بین بانکی روند کاهشی را طی می کند و برهمین اساس نیز به ۱۸.۱۲ درصد کاهش یافته است.

پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم

نمکی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم، گفت: میزان مرگ در پیک چهارم یک‌دوم پیک سوم بود و این به دلیل استفاده از زیرساخت شبکه، کلینیک‌های سرپایی که بار بیمارستان‌ها را کم کرد و شیوه موفق مراقبت در منزل بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت