اخبار اقتصادی – اجتماعی

هشدار جدی به خریداران لوازم خانگی

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از رکود شدید در بازار لوازم خانگی خبر داد که به همین دلیل تولیدکنندگان امسال قیمت خود را افزایش ندادند و توصیه‌هایی به خریداران ارائه کرد تا کالای تقلبی و بدون گارانتی نخرند. اسلامیان از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، محصولات لوازم خانگی گران هستند و قدرت خرید مردم نیز کاهش یافته است.

برگزاری حج تمتع بدون حضور ایرانیان

نواب سرپرست حجاج ایرانی از محدودیت اعمال شده برای حضور زائران خارجی در حج ۱۴۰۰ انتقاد کرد و گفت: برای دومین سال، زائران ایرانی از حضور در کنگره حج محروم شدند؛ این درحالی است که عربستان می‌توانست با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم این مشکل را برطرف کند.

مجوز مصرف اولین واکسن ایرانی کرونا صادر شد

وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) خبر داد. نمکی افزود: شب‌های زیادی نخوابیدم اما اکثر شب‌ها از اضطراب بود، اما از ذوق این خبر یک شب نخوابیدم که خدا این مرحمت را کرد که ما قول‌هایی که داده بودیم را عملی کنیم.

هلال‌احمر: مشکل کمبود انسولین نداریم

عسکری مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون حدود ۵۰ هزار قلم انسولین میان داروخانه‌های هلال احمر توزیع شد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

صادرات تخم مرغ ممنوع نیست

با وجود برخی خبرها در رابطه با ممنوع شدن صادرات تخم مرغ، مسئولان گمرک ایران می گویند که تاکنون هیچ‌گونه ابلاغیه‌ای مبنی بر ممنوعیت صادرات تخم مرغ به این سازمان اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت