اخبار اقتصادی – اجتماعی

اعزام زائر به حج قطعی شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از قطعی شدن برگزاری مراسم حج امسال و اعزام احتمالی دو هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی خبر داد. مرعشی اظهار داشت: عربستان دستورالعملی در راستای برگزاری مراسم حج در سال جاری اعلام کرده که طبق آن ۶۰ هزار زائر در حج تمتع امسال می توانند شرکت کنند. از این تعداد، ۱۵ هزار نفر، زوار داخلی آن کشور هستند و سایر کشورها نیز می توانند مجموعا ۴۵ هزار زائر اعزام کنند. وی افزود: با توجه به سهمیه هر کشور در سنوات گذشته و نسبتی که وجود داشت، احتمالا حدود ۱۵۰۰ نفر سهمیه به ایران تخصیص داده می شود.

احتمال واکسینه شدن معلمان قبل از مرداد ماه

لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در خصوص برگزاری کلاس های درس در مهر ماه به صورت حضوری گفت: در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد واکسینه کردن معلمان تا قبل از مرداد ماه را ارائه کرد.

دلار خودرو را گران کرد

تسنیم نوشت: همزمان با تغییرات قیمتی در نرخ ارز بازار خودرو هم با تکان های قیمتی در انواع خودروهای داخلی و خارجی روبه رو شده است. اکنون پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۵ میلیون ، سمند ال ایکس با قیمت ۱۹۲ میلیون ، کوییک دنده ای با قیمت ۱۴۹ میلیون ، پژو ۴۰۵ دو گانه سوز ۱۹۱ میلیون و پژو پارس با قیمت ۲۱۶ میلیون مورد معامله قرار می گیرد.

مرغ با قیمت مصوب عرضه می شود

اسدا… نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: مرغداران مرغ هایشان را با نرخ مصوب عرضه می کنند اما اینکه همین مرغ ها با قیمت مصوب به دست مردم نمی رسد نشان دهنده این است که در مسیر کشتارگاه تا واحدهای صنفی قطعا سودجویی رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت