اخبار اقتصادی – اجتماعی

گرانی دوباره مرغ در راه است؟

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه جوجه ریزی در اردیبهشت ماه ۱۳ میلیون قطعه کمتر از حد نرمال است، افزایش کنونی قیمت مرغ را مربوط به کاهش جوجه ریزی در فروردین ماه دانست. اسدا… نژاد با اشاره به اینکه حجم نهایی جوجه ریزی در اردیبهشت ماه به ۱۱۲ میلیون قطعه رسیده است، گفت: بنابراین با حدود ۱۳ میلیون کسری در این زمینه مواجه هستیم.

رشد بی سابقه مصرف برق در دو ماه اخیر

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در دوماه اخیر بی سابقه است. متولی زاده افزود: وقوع خشکسالی و کاهش بارش‌ها در سال آبی جاری (مهر۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰) سبب افزایش مصرف برق طی دو ماه اخیر شده است.

نگرانی از افزایش دوباره قیمت کالاها

رویداد ۲۴ نوشت: اتاق بازرگانی ایران در انتقاد از عدم برنامه ریزی دقیق برای سرعت دادن به ترخیص کالاهای مصرفی اعلام کرده که با توجه به اینکه بخش مهمی از کالاهای باقی مانده در گمرک مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای کارخانه‌ها هستند، سرعت نگرفتن فرآیند ترخیص آنها می‌تواند به افزایش دوباره قیمت کالاها به دلیل کمبود عرضه منجر شود.

حباب سکه به ۱۰۰ هزار تومان رسید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به دلایل روند کاهشی قیمت طلا و سکه در روزها و هفته‌های اخیر گفت: کاهش حدود ۲۵۰ هزار تومانی قیمت ربع سکه در یک روز و رسیدن حباب سکه تمام بهار آزادی به ۱۰۰ هزار تومان امر کم سابقه‌ایست. به گفته کشتی‌آرای این سیر نزولی و نوسان کاهشی به دلیل این بود که دیروز دلار در کانال ۲۳ هزار تومان قرار داشت، اما دیروز به خاطر مسائل سیاسی به کانال ۲۲ هزار تومان وارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عملیات انفجار و خاکبرداری قطعه ۱۸ پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی که از آروزهای

بیشتر

بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت