اخبار اقتصادی – اجتماعی

افزایش چشمگیرحقوق بازنشستگان

سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اعلام اینکه طی ۱۴ ماه گذشته حقوق همه بازنشستگان ۲.۵ برابر رشد پیدا کرده ،افزود: نیاز است تا با ساز و کار تامین اجتماعی بتوان رویه ای را ترسیم کرد که هر فرد ایرانی بعد از ۶۰ سالگی بتواند از مزایای بازنشستگی بهره مند شود.

روغن گران شد

خبرآنلاین نوشت: یکی از شرکت‌های بزرگ تولید روغن در نامه‌ای به سازمان بورس اوراق بهادار از افزایش قیمت روغن خوراکی خبر داده است. در این نامه که در ۲۵ اردیبهشت ماه صادر شده، آمده است: قیمت انواع روغن مایع ۳۵ درصد و روغن جامد ۳۰ درصد گران خواهد شد.

پیشنهاد تغییر سن بازنشستگی کارگران ساختمانی

ساداتی نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در زمینه تغییر سن بازنشستگی کارگران ساختمانی از ۳۵ سال به ۳۰ سال که در قانون ۳۵ سال ذکر شده است گفت: مرکز پژوهش های مجلس کارهایی انجام داده و تحقیقاتی را آغاز کرده که پس از نهایی شدن، نتایج آن را اعلام می کنیم.

قیمت شکر ۷۲ درصد گران شد

مهر نوشت یک منبع آگاه گفت: با توجه به اتمام ذخایر شکر وارداتی با ارز ترجیحی و محاسبه شکر با نرخ ارز نیمایی، از امروز این کالا به جای ۸۷۰۰ تومان، ۱۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

دریافت وجه برای ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع

حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هرگونه مشارکت برای تامین هزینه مدارس داوطلبانه است و به هیچ وجه اجباری نیست گفت: دانش آموزان مدارس دولتی مجبور نیستند مبلغی برای ثبت نام بپردازند و فقط هزینه بیمه حوادث و کتاب را می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت