اخبار اقتصادی – اجتماعی

شعارم این است که من روحانی نیستم

ضرغامی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از شعارهای من این است که من روحانی نیستم گفت: یکی از اقدامات اشتباه دولت روحانی تبدیل همه موضوعات کشور به موضوعات دوقطبی از دوقطبی مذاکره و ضد مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی: به شایعات بنزینی توجه نکنید

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اخباری که درباره افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی منتشر می شود، واقعیت ندارد و نباید به آن ها توجه کرد. فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین طرح نشده است و صرفا نقطه نظرات کارشناسی است تصریح کرد: هر برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین و یا تغییر در نحوه سهمیه بندی آن باید به صورت مصوبه هیئت دولت باشد.

کاهش قیمت دلار موقتی است؟

آلبرت بغزیان استاد دانشگاه تهران گفت: دولت در صدد است تا نرخ ارز را هر چند دستکاری شده در آخرین روز‌های حضور خود کم کند و با نرخ کم به دولت بعدی بسپارد، اما دولت بعدی مشکلات مختلفی را در این موضوع پیش رو خواهد داشت.

واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال آغاز شد

رئیسی معاون وزیر بهداشت رئیسی گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال آغاز شد و مشخصات این افراد در شبکه بهداشت وجود دارد و به تدریج با این افراد تماس گرفته یا برای آنان پیامک فرستاده می شود.

ریزش ناگهانی قیمت‌ها در بازار موبایل

اسحاقی دبیر انجمن واردکنددگان موبایل گفت: قیمت تلفن همراه در کف قیمتی قرار دارد چرا که قیمت برخی از کالاها حتی ۱۷ تا ۲۰ درصد هم کاهش داشته است. البته میزان کاهش قیمت در کالاهای مختلف متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت