اخبار اقتصادی – اجتماعی

افزایش میانگین ۷۷ درصدی حقوقبازنشستگان کشوری

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۹۹ مدیریت جوان و کاربلد ‎صندوق بازنشستگی کشوری در کنار افزایش میانگین ۷۷درصدی حقوق ‎بازنشستگان کشوری و پنج برابر شدن سود شرکت های زیر مجموعه، با ارائه ۱۱ بسته رفاهی خرید اقساطی و تخفیفی لوازم خانگی و انواع کالا و خدمات گامی نوین در عرصه سیاست‌های رفاهی برداشت.

نرخ دیه در ماه رمضان چقدر میشود؟

تجارت نیوز نوشت: طبق آخرین اعلام، نرخ دیه سال ۱۴۰۰ معادل ۴۸۰ میلیون تومان است. اما این میزان برای ماه‌های عادی است و در ماه‌های حرام یعنی ماه‌های رجب، ذی‌القعهده، ذی‌الحجه و محرم ۶۴۰ میلیون تومان می‌شود. ماه رمضان جزو این ماه‌های حرام نیست.

رشد جمعیت ایران به پایینتری رقم در تاریخ رسید

قاسمی کارشناس جمعیت گفت: در سال ۹۹ رشد جمعیت به ۰.۶ درصد رسیده است. این پژوهشگر جمعیت با تأکید بر اینکه این نرخ رشد جمعیت در تاریخ ایران بی سابقه بوده است، عنوان کرد: این زنگ خطر بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش از کنکور

 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص از سازمان سنجش گفت: رئیس سازمان سنجش از حق بالاسری یک هزار میلیارد تومانی آموزش وپرورش از موسسات کنکور خبر داد.

از وام کرونایی چه خبر؟

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در سه ماه اول سال ۱۳۹۹ اولین وام برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تخصیص داده شد. اما شرایط سخت دریافت این وام‌ها از بانک باعث شد در سه ماهه اول سال گذشته فقط هفت درصد واحد‌های صنفی مشمول این طرح متقاضی دریافت وام کرونا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت