یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار اقتصادی – اجتماعی

روند کاهشی قیمتها در بازار خودرو ادامه دارد؟

رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان این که روند کاهشی قیمت خودرو‌های داخلی ادامه خواهد،گفت:  سیاست ما افزایش تولید خودروی داخلی است که خیلی هم موفق بوده ایم و همچنین تولید قطعات داخلی که در این زمینه روند رو به رشد و افزایشی داشته ایم.

برق 20 میلیون نفر رایگان شد

به گزارش فارس بر اساس آمار شرکت توانیر از ابتدای آبان‌ماه 99 به عنوان آغاز اجرای طرح برق امید تا 14 بهمن ماه سال جاری تعداد 48 میلیون و 974 هزار و 677 قبض در بخش خانگی صادر گردیده است که بیش از 20 میلیون نفر در کشور از تخفیف 100 درصدی برق بهره‌مند شدند.

واکسنهای جدید کرونا در راه ایران

طیب عضو کمیته علمی واکسن کوویران با اشاره به اینکه واکسیناسیون همه افراد پرخطر تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: قرار است فاز دو و سه مطالعاتی واکسن کوویران ادغام شوند، همچنین کشورهای دیگری هم برای مشارکت در این فاز اعلام آمادگی کردند.

افزایش 11 درصدی عرضه گوشت قرمز

خبرآنلاین نوشت: در دی ماه امسال عرضه گوشت قرمز از کشتارگاه‌های رسمی به بیش از 40 هزار تن رسیده که نسبت به ماه قبل 11 درصدی رشد دارد. بر این اساس وزن گوشت قرمز عرضه شده در کشتارگاه‌های کشور در ماه دی 1399 جمعاً 40,4 هزار تن بوده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.

معاون وزیر راه: خانهای باید بسازیم که مردم  بتوانند بخرند

محمودزاده معاون وزیر راه گفت: امیدواریم قانون جهش تولید مسکن بتواند کمک ویژه‌ای کند تا تولید مسکن در استطاعت مردم و خانوارها رونق بگیرد و عملیاتی و اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت