اخبار اقتصادی – اجتماعی

کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما

وزیر راه، مسکن و شهرسازی از کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیماخبر داد. رستم قاسمی افزود: این تصمیم در وزارت خانه گرفته شد که قیمت بلیت هواپیما ۱۵ درصد کاهش پیدا کند که این موضوع هم اجرایی شد.

حذف جریمه صادر شده بعد از لغو محدودیت تردد شبانه

فرمانده نیروی انتظامی درباره احتمال ثبت جریمه اشتباهی خودروها پس از لغو محدودیت تردد شبانه خاطر نشان کرد:‌ محدودیت تردد شبانه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد و هیچ خودرویی از روز شنبه به عدم رعایت مصوبه منع تردد شبانه جریمه نخواهد شد اما اگر فردی جریمه شد اعلام کرده‌ایم که حتما باید این جریمه حذف شود.

رشد ۳۰ درصدی صادرات ایران تا پایان ۱۴۰۰

رئیس کنفدارسیون صادرات ایران می‌گوید با توجه به تغییرات مثبتی که پس از روی کار آمدن دولت جدید خود را نشان داده، امید به رشد صادرات غیرنفتی کشور افزایش یافته است. لاهوتی افزود: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، اگر اتفاق غیر قابل پیش‌بینی رخ ندهد می‌توان انتظار داشت که روند رو به رشد صادرات با اندکی کاهش تا پایان سال نیز ادامه پیدا کند و برآورد ما این است که این عدد تا آخر ۱۴۰۰، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد رشد را نشان خواهد داد.

نوسان ۲۳۰ درصدی قیمت گوجه فرنگی

بر اساس آمارهای مرکز آمار در تابستان ۱۴۰۰ متوسط قیمت فروش یک کیلوگرم گوجه فرنگی در کل کشور ۳۶۷۸ تومان بوده است که در مقایسه با سال قبل معادل ۲۳۰.۱ درصد افزایش داشته است. همچنین در تابستان ۱۴۰۰ متوسط قیمت فروش یک کیلوگرم سیب زمینی در کل کشور ۲۹۴۰ تومان بوده است که قیمت فروش این محصول در تابستان ۱۴۰۰ نسبت به تابستان ۱۳۹۹، معادل ۹۰.۲ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

نسرین کاری- اصفهک از روستاهای قدیمی شهرستان طبس است، که به روستای خشت و آب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت