اخبار استانی

ثبت نام آغاز شد

فعالیت انتخابات خراسان جنوبی همزمان با سراسر ایران و با فرمان وزیر کشوردر خراسان جنوبی  آغاز شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: جلسات شورای اجرایی نیز آغاز شد و شروع نام نویسی انتخابات شورا‌ها بیستم اسفند است. خوش خبر از احزاب و گروه‌های سیاسی خواست در چارچوب قانون ، تنور انتخابات را داغ نگه دارند .

۱۰ تن گوشت قرمز بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۰ تن گوشت قرمز با همکاری موسسات خیریه بین نیازمندان توزیع و ۱۲۲ راس گوسفند قربانی شده است. حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اقدامات انجام شده تحت عنوان رواق همدلی بیان کرد: تاکنون ۱۰ تن گوشت قرمز با همکاری موسسات خیریه بین نیازمندان توزیع و ۱۲۲ راس گوسفند قربانی شده است.وی بیان کرد: همچنین ۳۰۰ عنوان برنامه تحت اجرای طرح کرامت رضوی اجرایی شده است‌.

کاهش ۴.۷ درصدی ولادت در خراسان جنوبی

 ولادت نوزادان در ۱۱ ماه گذشته در خراسان جنوبی ۴.۷ درصد کاهش یافت. مدیرکل ثبت احوال استان گفت: در ۱۱ماه گذشته ۱۳ هزار و ۶۳۴ واقعه ولادت در استان ثبت شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۴ هزار و ۳۰۲ واقعه بود.  مهرآور با بیان اینکه از این تعداد ۷ هزار و ۷۰ نوزاد پسر و ۶ هزار و ۵۶۴ نوزاد دختر هستند، افزود: در مقابل هر ۱۰۰ واقعه ولادت ثبت شده دختر، ۱۰۸ واقعه ولادت پسر به ثبت رسید.

کاهش ۲۱ درصدی منابع آب سطحی خراسان جنوبی

در طرح آماربرداری منابع آب های سطحی و زیرزمینی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی، منابع آب سطحی استان ۲۱ درصد کاهش یافت. مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: منابع آب سطحی هزار و ۹۰۷ آب بندان، سردهنه و موتورپمپ بوده که در حال حاضر به ۷ هزار و ۲۵ مورد کاهش یافته است که در مقایسه با دوره قبل ۲۱ درصد کاهش داشته است.

سخاوت بانوی فردوسی با اهدای ۲ میلیارد تومان املاک به هلال احمر

بانوی فردوسی املاکش را به ارزش بیش از دو میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اهدا کرد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دیدار با امام جمعه فردوس و مراسم تقدیر از بانوی خیر این شهرستان گفت: یک باغ منزل به متراژ ۲ هزار و ۴۰ متر مربع و یک باب منزل به متراژ ۳۰۳ متر مربع به همت خانم “ کنگانی”به هلال احمر اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت