احمدی‌نژاد و ترامپ نشان دادند کاندیداها باید تست روانپزشکی بدهند

سید محمد صدر معتقد است کاندیداهای ریاست جمهوری باید پیش از ورود به عرصه انتخابات از نظر روانپزشکی بررسی شوند. این عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اثبات سخنش گفت: احمدی‌نژاد و ترامپ نشان دادند کاندیداهای ریاست جمهوری باید تست روانپزشکی بدهند.

عضو کارگزاران: در دولت روحانی اصلاح‌طلبان تنها نقش کولبر را داشتند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: این تفکر که انتخابات آینده و دولت بعد به دست نیروهای نظامی بیفتد یک خطای استراتژیک است که ممکن است کشور را به سمت یک منازعه بین‌المللی سوق دهد. خانجانی در خصوص نقش اصلاح طلبان در دولت تدبیر و امید گفت: در دولت روحانی آنها تنها نقش کولبر را داشتند.

ضرغامی : دعا می‌کنم خداوند آقای احمدی‌نژاد را به ما برگرداند

عزت ا… ضرغامی در خصوص احمدی نژاد گفت: متفاوت ترین رئیس‌جمهوری که اگر دچار حواشی نمی‌شد می توانست برای همیشه در کشور ماندگار باشد اما نشد و این کشور از خدمات ارزشمند او محروم شد. همیشه دعا می کنم خداوند آقای احمدی‌نژاد را به ما برگرداند. وی با بیان اینکه بزرگترین خدمت آقای روحانی این بود که تکلیف ملت را با آمریکا روشن کرد و باید از او تشکر کرد افزود : آقای ظریف باید بیاید بگوید مردم ما اشتباه کردیم اما او به جایی رسیده که نمی‌تواند این حرف را بزند.

اصولگرایان به نخست‌وزیری فکر می‌کنند تا از شر انتخابات خلاص شوند

حسن بیادی با بیان اینکه اصولگرایان به نخست‌وزیری فکر می‌کنند تا از شر انتخابات خلاص شوند گفت: نباید شک کنیم که عدم تشکیل جلسات با قاطبه احزاب و مجموعه‌های سیاسی منتصب به اصولگرایان به فرایند انتخاباتی مجموعه نیرو‌های اصولگرا همچون گذشته ضربات مهلکی را وارد خواهد کرد.

صوفی: حتی امیدواریم با پیروزی ترامپ بن بست مذاکره برداشته شود

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اوضاع اقتصادی ما به انتخابات آمریکا وابسته است گفت: امیدی هست که اگر حتی ترامپ پیروز شود، با مذاکره با ایران بن بستی که برای هر دو کشور ایجاد کرده را بخواهد برطرف کند. اما به هر حال ما رئیس جمهور آینده را با این چالش‌ها رو در رو می بینیم.

سی ان ان اوضاع ترامپ در مقابل بایدن وخیم به نظر می رسد

سی ان ان نوشت: بایدن در موقعیت بهتر و قدرتمندتری وارد آخرین مرحله رقابت ریاست جمهوری می شود و در نظرسنجی ها و جمع آوری کمک مالی و تلاش برای افزایش شانس پیروزی خود از ترامپ جلوتر است. این در حالی است که ترامپ برای دفاع از موقعیت خود در ایالاتی که “باید برنده شود” تقلا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت