احساس می کنم با رفتن استاندار به خوزستان هر دو استان ضرر می کنند

محمودآبادی- نماینده ی مرم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شواری اسلامی روز گذشته در بازدید از روزنامه ی آوای خراسان جنوبی، این روزنامه را یکی از رسانه های پیشکسوت استان که بیش از ۲۲ سال از شروع به کار آن می گذرد، پیشرو در انجام موازین انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست.
حسین خسروی اسفزار ، این بازدید را برای تبریک پیشاپیش روز خبرنگار انجام داد و در نشست صمیمی با مدیر مسئول و مسئول تحریریه ی روزنامه ی آوا هم افزایی بین رسانه ها و نمایندگان استان را خواستار شد، چرا که معتقد است قدرت رسانه ها امروز می تواند در هر زمینه ای به خصوص بحث های توسعه ای و نیز انجام راهبردهای گام دوم انقلاب تاثیر گذار باشد. وی با اشاره به اینکه ما باید این دیدگاه را جا بیندازیم که تا قبل از انتخابات همه آزاد هستند و هر انتخابی کردند اختیار داشتند اما بعد از انتخابات همه باید دست در دست هم به نفع استان با هم کمک کنیم اضافه کرد: تنها با همبستگی و هماهنگی می توانیم مشکلات را کم و محدود کنیم.
وی درباره ی تصمیمی که برای استاندار در خصوص انتقالش به خوزستان گرفته شده است گفت: من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان با شنیدن این خبر بلافاصله ناراحتی نمایندگان منتخب مردم خراسان جنوبی و البته مردم این استان را به تهران اعلام کردم. خسروی اضافه کرد: من احساس می کنم با چنین تصمیمی به هر دو استان ضرر می رسد، اگر فرصت بیشتری بود باز هم می توانستیم کمی امیدوار باشیم اما نظر من این است که در این زمان باقی مانده بگذاریم استانداران اموری را که در استان دنبال می کردند را ادامه دهند. نماینده ی مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این یک ضعف است که ما نیروی خوب کم تربیت کنیم که مجبور باشیم برای حل مشکل یک جا ،جای دیگری را مشکل دار کنیم.گفت: این موضوع باید اصلاح شود. وی اضافه کرد: از آنجایی که آوا جای خود را در میان مردم پیدا کرده است، من و شما باید به نحوی عمل کنیم که علاوه بر دفاع از منافع استان از بخشی نگری به دور باشیم.جایی شاید مصلحت نظام این طور ایجاب می کند که چنین تصمیماتی گرفته شود وی با اشاره به اینکه امروز بار انقلاب بر دوش جوانان است افزود: ما در سایه ی توان و خلاقیت رسانه ها برای اجرای گام دوم انقلاب باید با یکدیگر هماهنگ و همگام باشیم،روزنامه ی شما با داشتن نیروهای جوان و خلاق و من به عنوان یک خدمتگذار با تجربه مانند یک تیم این مسیر را هموار خواهیم کرد. مدیر مسئول روزنامه ی آوا نیز با قدردانی از اعتماد نماینده های استان به این رسانه به ویژه نماینده ی شهرستان بیرجند خوسف و درمیان گفت: این رسانه با ۲۳ سال تلاش در همه ی کارها موازین دقیق انقلاب را مد نظر قرار داده است. جعفرپور افزود: همچنان که در ایام انتخابات بدون هیچ حاشیه ای شور انتخابات را دنبال می کردیم امروز نیز با تمام توان از منتخبان مردم در جهت پیشرفت استان حمایت می کنیم.
وی به موضوع و حاشیه هایی که به دلیل رفتن استاندار از این استان مطرح شده اشاره کرد و گفت: اینکه شما نیز ناراحتی مردم استان را به گوش مسئولان تهران رسانده اید، قابل تقدیر است. امید است در این دو سال باقی مانده از دولت تدبیر و امید ،بهترین اتفاق برای استان خراسان جنوبی را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت