احتمال بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت

احتمال بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت

رئیس جمهور گفت: یکی از مسائلی که در جلسات مطرح می شد، گشایش در امر آموزش در مدارس بود. یعنی در مناطقی که کم خطر و یا سفید هستند برای یک مدت دیگر که ۲۰ اردیبهشت پیشنهاد شد، با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مدارس بازگشایی شود و یک ماه هم آموزش ادامه پیدا کند و سپس امتحانات برگزار شود. روحانی افزود: من کمی نگران بودم و زمان اجرای این طرح را به تأخیر انداختیم یعنی از ۲۰ اردیبهشت به ۲۷ اردیبهشت موکول می‌کنیم. وزارت بهداشت باید با آموزش و پرورش باز هم در این زمینه مطالعه کنند، صدا و سیما هم کمک کند تا دلهره‌ای برای مردم ایجاد نشود و پروتکل‌ها کاملاً مراعات شود.

راهپیمایی روز قدس تنها در شهر‌های با «وضعیت سفید» برگزار می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی فیزیکی روز قدس را مثل سال های قبل خواهیم داشت اما تنها در شهرهایی که با وضعیت سفید مشخص شده است. در چنین شهرهایی راهپیمایی مثل سال های قبل اما بعداز نمازجمعه خواهد بود.

پرداخت اقساط وام های مسکن تا خرداد اختیاری شد

عضو کمیسیون عمران مجلس از اختیاری شدن پرداخت تسهیلات مسکن تا خرداد امسال خبر داد و گفت: این اقدام بر اساس تصمیم بانک مسکن عملیاتی شده است. وی ادامه داد: بر اساس تصمیم بانک مسکن، تسهیلات گیرندگان وام مسکن ملزم به پرداخت اقساط تسهیلات تا خرداد ماه نیستند. طبق اظهارات سرپرست بانک مسکن اگر شعبات در چند ماه اخیر تسهیلات گیرندگان را مجبور به پرداخت اقساط کرده اند، افراد می توانند به بانک مراجعه کرده و هزینه پرداختی را پس بگیرند.

تمدید مهلت عدم جریمه “معاینه فنی” و پایان اعتبار “گواهینامه”

رئیس پلیس راهور ناجا از تمدید فرصت دریافت معاینه فنی خودروها و گواهینامه‌های منقضی شده توسط پلیس راهور تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد. به گفته سردار سید کمال هادیانفر، این اقدام با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت کشور انجام شده است.وی افزود: با توجه به مهلت اتخاذ شده، از شهروندان می‌خواهیم که به مرور و در فرصت موجود نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس+ ۱۰ برای دریافت معاینه فنی و تمدید گواهینامه های رانندگی خودشان که منقضی اعتبار شده، اقدام کنند.

درخواست بیش از یک ضامن برای پرداخت وام ازدواج غیرقانونی است

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وجود برخی موانع و ناهماهنگی‌ها در روند دریافت وام ازدواج در بانک‌ها، گفت: طبق قانون وام ازدواج تنها باید با وجود یک ضامن پرداخت شود. در صورتی که هر یک از متقاضیان هنگام دریافت وام در بانک با مواردی خلاف قوانین و مقررات اعلام شده مواجه شدند، باید در سایت بانک مرکزی به بخش رسیدگی به شکایات مراجعه کنند. وی افزود: افراد، با ثبت شماره شعبه و شماره تسهیلات شکایت خود را ثبت کرده و بانک مرکزی در این ‌باره رسیدگی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت