اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در خراسان جنوبی

کاری – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی توانسته رتبه دوم در بحث اشتغال را کسب کند، گفت: همچنین با هماهنگی و همکاری مدیران ارشد استان رتبه سوم روابط و مدیریت روابط کار خراسان جنوبی نیز محقق شده است.غلامرضا اشرفی ظهر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه ادامه داد: ۳۰ برنامه استانی و ۷۰ برنامه شهرستانی طی هفته کار و کارگر در خراسان جنوبی اجرا می‌شود تا بتوانیم خدمات ویژه ای به این قشر ارائه کنیم.وی با اشاره نامگذاری پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگر و هفته کار اظهار کرد: در هفته کار ۷۰ برنامه شهرستانی و ۳۰ برنامه به صورت استانی برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری یادواری شهدای کارگر
وی با اشاره به برگزاری یادواری شهدای کارگر، اضافه کرد: یاین مراسم نهم اردیبهشت ماه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در بیرجند برگزار خواهد شد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به بحث ایمنی کارگران ، ادامه داد: قصد داریم تا به حوزه ایمنی کارگران پردازیم و برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.اشرفی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از کارگران نمونه استان، یادآور شد: همچنین برترین‌های حوزه قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته کار در استان است.

جذب ۷۹ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان
وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۴۱ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده و ۷۹ درصد تسهیلات در این زمینه جذب شده است، ادامه داد: در استان یک هزار و ۱۶ تعاونی فعال وجود دارد. وی با بیان اینکه سبدهای معیشتی در بین کارگران استان در طی هفته کار توزیع می شود، گفت: این اقدام با همکاری تعاون و حوزه بسیج کارگری استان انجام می شود.اشرفی با اشاره به بحث نشست های میز خدمت، بیان کرد: در این راستا طی هفته کار و کارگر میز خدمت در استان راه اندازی می شود و اجرای احکام بازنشستگی در دستور کار قرار دارد. وی ادامه داد منتخبین جامعه کارگری خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت و زمان آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت