آجیل شب یلدا؛ ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار: آجیل شب یلدا با قیمت کیلویی ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان به مردم عرضه خواهد شد. البته ممکن است در برخی از واحدها کمتر از این رقم باشد که میزان نخودچی و کشمش آن بیشتر است و در برخی بیشتر باشد که آن آجیلهای سفارشی و تماما مغز پسته، فندق، بادام و… است.

نمکی: بی خیالی مردم در شب یلدا غول کرونا را بیدار می کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همکاری مردم نمودار کرونا در کشور نزولی شده است اما خطر بر طرف نشده است، ویروس کرونا در اروپا جهش پیدا کرده است. نگرانی جدی مراسم شب یلداست و اگر مردم با بی خیالی دور هم جمع شوند، غول کرونا بیدار و آتش این بیماری شعله ورتر می شود.

خبر خوش برای حذفی های مسکن ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که به دلیل عدم واریز وجه از طرح اقدام ملی حذف شده اند با توجه به سبز بودن فرم «ج» آنها می توانند در مرحله دوم مجددا نام نویسی کنند. محمود محمودزاده اظهار کرد: حدود ۴۶۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تایید شده بودند که تا روز ۳۰ آذرماه باید تعیین تکلیف شوند. ما به لحاظ اینکه نهایت تعامل و فرصت را داشته باشیم چند دوره فرآیند بارگذاری مدارک و افتتاح حساب را تمدید کردیم. وی گفت: کسانی که حذف می شوند منعی برای ثبت نام مجدد ندارند و می توانند نام نویسی کنند.

محدودیت‌های احتمالی برای شب یلدا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : موضوع محدودیت‌ها در ایام شب یلدا در ستاد کرونا مطرح و تصمیم بر آن شد که روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ باشد و پس از این ساعت اصناف تعطیل باشند. رئیسی افزود : محدودیت‌های تردد درون شهری از ساعت ۱۹ اعمال خواهد شد و از این ساعت منع تردد درون شهری خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت