کارخانه‌ای که ترمز وابستگی به لنت را می‌کشد

یک واحد تولید لنت ترمز در قاین توانسته با تولید ۶۴۸ تُن لنت در سال، بخشی از نیاز کشور به این محصول را برطرف کند و واردات لنت را کاهش دهد. ترمز وابستگی به لنت ترمز در یک واحد تولیدی در قاین کشیده شده است.این واحد تولید لنت ترمز ۱۶ سال است که فعالیت می‌کند و از رونق خوبی نیز برخوردار است و توانسته بخشی از نیاز کشور به لنت ترمز را برطرف کند.

کارگران بومی شهرستان قاین با اتکا به توان خود توانسته اند محصولات باکیفیتی را تولید کنند که قابل رقابت با سایر انواع لنت ترمز است.

تکیه بر توان داخلی با استفاده از کارگران بومی

یکی از کارگران واحد تولیدی لنت ترمز قاین گفت: افتخار می‌کنم که در جایی کار می‌کنم که می‌تواند وابستگی ما را به کشور‌های خارجی از بین ببرد. او گفت: کارگر بومی این منطقه هستم و می‌توانم با حقوقی که از اینجا دریافت می‌کنم، زندگی خودم را در شرایط مناسبی اداره کنم. یکی دیگر از کارگران این واحد تولیدی گفت: ظرفیت و استعداد این را داریم که بتوانیم انواع لنت ترمز وسایل نقلیه مختلف اعم از سبک و سنگین را تولید کنیم. او گفت: محصولاتمان ضریب اصطکاک بالایی دارد و در هنگام ترمز گیری، بدون صدا ترمز گرفته می‌شود که نشان از کیفیت بالای محصول است.

به دنبال توسعه صادرات هستیم

توان پور مدیر عامل کارخانه تولید لنت در قاین گفت: ظرفیت تولید این کارخانه در سال ۶۴۸ تُن انواع لنت ترمز خودرو است.او گفت: ۷۰ درصد تولیدات این کارخانه مربوط به خودرو‌های سواری است؛ در حالی که می‌توانیم با دستگاه‌های موجود به تولید لنت خودرو‌های سنگین نیز بپردازیم. توان پور گفت: تأمین نقدینگی، تأمین مواد اولیه، حمل و نقل و گازرسانی به این مجموعه از جمله خواسته‌های ماست که در حال حاضر در آن‌ها مشکلاتی داریم.طوقانی مدیر بازرگانی این کارخانه گفت: در تمام استان‌های کشور، نمایندگی داریم و از استان‌های مختلف مشتری داریم.او گفت: تأییدیه‌هایی برای صادرات از کشور‌های مختلف اخذ کرده ایم و امید داریم که بتوانیم صادرات خود را به خارج از کشور گسترش دهیم.کشور‌های ازبکستان، افغانستان و کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله کشور‌هایی هستند که خواهان محصولات این کارخانه اند.در صورت گسترش صادرات، این کارخانه می‌تواند ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار ارزآوری داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت