پیام شما

  • باسلام در خصوص سرمقاله ماجرای قاچاق سوخت شما که دارید تحلیل می کنید به نظرم اول به تحلیل این مسئله بپردازید که: مگه سوخت گرون نشد که جلوی قاچاق اون گرفته بشه؟ آیا گرون شدن مابقی مایحتاج به بهانه قاچاق به کشورهای همسایه کار درستی هست؟ آیا الان دیگه آرد و سوخت قاچاق نمیشه؟
    آیا توجهی به صف های طولانی که اخیرا جلوی نانوایی ها تشکیل میشه توجه کردید؟
    دوم چرا این همه زمین خدا باید در دست نهادها و سازمان‌های دولتی باشه و مردم در خانه های آپارتمانی با هزارتا مشکلات مربوط به زندگی آپارتمان نشینی دست و پنجه نرم کنند اما نتونن یه خانه ویلایی داشته باشن که حداقل میوه و سبزی فصل خودشون رو در حیاط خانه خودشون به ثمر برسونن؟ و هزاران چرای دیگه که ذهن مردم ما رو شدیدا درگیر کرده و جواب اون رو ما و شما خیلی خوب می دونیم اما جرات پرداختن به اون رو ندارید.
  • شما کمتر از ۳ هفته پیش اعلام کردید که مواد شوینده گرون نمیشه و با قاطعیت گفتید این فقط شایعه هست ولی الان تو مرحله اول ۲۵ درصد گرون شد
  • مدت سه سال پیش مبلغ حدود ۴۵ هزار تومان برای صدور کارت ملی گرفتند براورد بفرمایید با این مبلغ میشد یک حلب پنج کیلوی روغن گرفت که امروز ۴۵۰ هزار تومان شده این مبلغ به چه حسابی رفته که سه سال بلوکه است سود این مبلغ که حداقل ۴۰ میلیون پرداخت کردند رقمی بالا است
  • سلام شمارو خدا پیگیر صف عظیم گازوئیل بشین.من راننده بدبخت باید به فکر گازوئیل باشم یا توزیع محصولات.
  • تا زمانی که مشکلات معیشتی و نابسامانی اقتصادی مرتفع نشود باید شاهد قاچاق سوخت و این گونه موارد باشیم اینکه که تازه روی خوش سکه است اماری از سرقتها و…. بگیرید تا به عمق فاجعه بیشتر پی ببرید وقتی اعلام میشه سرقت زیر ۲۰ میلیون زندان نداره راه را برای خیلی ها باز گذاشتند تا باخیالی اسوده دست به دزدی بزنن یکی از اشنایان میگفت فردی چندین بار دزدی کرده و از زندان ازاد شده و باز هم توبه نمیکنه ازش پرسیدم چرا ترک این معضل نمیکنی میگه در زندان راحت هستم هم غذا اماده و هم محل خواب بیام بیرون با شکم گرسنه چکار کنم؟؟؟

*با تشکر از اداره برق بیرجند جهت تعویض لامپهای افتابی به مهتابی درخیابان منتظری امید است که درسایر خیابانها هم اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت