پیام شما

*با سلام ؛ از متولیان امور فرهنگی انتظار داریم فکری برای نماز جماعت … بیرجند بکنند یا شبها درب آنجا بسته هست اگر شانس بیاریم باز باشه به احتمال قوی امام جماعت نداره ضمناّ هنوز کولرها نیز سرویس نشده و نمازگزاران از وضعیت موجود بسیار گلایه مند هستند

*همشهری های عزیز. با همت اداره کل ورزش مستقر در استادیوم آزادی درختان حداقل ۵۰ – ۶۰ ساله ی استادیوم یکی یکی دارن خشک میشن.

*یک رشته قنات که مدت یک قرن به علت ریزش مسدود شده بود از قنات نوغاب درمیان بازگشایی شدوآب قنات نوغاب دوبرابرشد در این سال خشک و بحرانی : باهمکاری نهادپیشرفت آبادانی بنیادعلوی شهرستان درمیان این یکی ازخدمات ارزنده وجهادی این نهادانقلابی درمناطق محروم استان می باشد در هفته جهاد یک عیدی کشاورزان گرفتند و دل همه شاد شد دعای خیر مردم برقه راهتان

  • در رابطه با خبر افزایش تصادفات درون شهری پلیس نمیتونه هر چند قدم یه مامور بزاره که ملت رعایت کنن،فرهنگ رانندگی رو همه باید رعایت کنیم ،قوانین برای امنیت و سلامتی خودمون هست ،حادثه هم فقط برای دیگران نیست و خدایی نکرده ممکن هست روزی به دلیل غفلت یک نفر دیگه سمت ما بیاد،پلیس تنها نمیتونه کاری کنه،نقش خود مردم خیلی مهم هست،وقتی شهرداری پارکینگ نزنه،اصلاح نقاط حادثه خیز نداشته باشه،رنگ آمیزی عابر نکنه کی تقصیر داره،پلیس باید برابر قانون کم کاری شهرداری رو مشخص کنه چون این کم‌کاری به جون مردم وابسته هست،خیلی از ما نمی‌دونیم که نقش هر سازمان چی هست و همچی رو از چشم پلیس می بینیم.

*صد حیف و صد افسوس که ما در استان چوب خودی رو خوردیم نه غریبه رو در استان ما ضعف در قانع بودن عجیب و رضایت عجیب تر مردم هست. مردمی که همیشه و در تمام شرایط راضی هستن و حتی ذره ای به دنبال رفع و پیگیری مشکل و یا خواسته به جای خود نیستن و از اون بدتر مدیران بومی که به دنبال مدیریت امن و بی حاشیه هستن حقوق مدیریتی عالی در جایگاه بی خطر امن و بدون حاشیه و در این بین نتیجه می شه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی صفر و حتی زیر صفر. مدیرانی که به دلیل عدم درخواست و پیگیری مردم حتی برای پیشرفت حداقل ها هم تلاشی نمی کنن. و حتی به فکر جذب اعتبار هم نیستن چرا که اعتبار برای مدیران آسوده ما یعنی خطر. استان با سابقه کاغذی و حافظه تاریخی اولین ها و زادگاه پدر علوم مختلف امروز به لطف برخی مدیران آسوده استان در گذر زمان منتظر مرگ مانده تا شاید با تغییر نگاه مدیران جان تازه پیدا کنه. کاش مردم ما یاد بگیرن در سرنوشت استان هم سهیم هستیم و همین حداقل ها و بی توجهی ها زمینه عدم پیشرفت استان رو فراهم می کنه و به اون دسته از مدیران آسوده دامنه امن بیشتری می ده تا چندین سال مدیریت کنن بدون ذره ای نگرانی و حتی تغییر… استان ما محکوم به مرگ تدریجی و عامل اصلی این مرگ ما مردم استان هستیم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت