پیام شما

*مسئولین شهرداری مود ضمن خداقوت، در خصوص پارک امام حسین(ع) ۹ نمیدونم چرا هر چی میگذره هیچکس بفکر پروژه های قبل نیست. تا یه جای جدید پارک افتتاح میشه دیگه پارک قبلی کلا فراموش میشه، سوال من اینه اگه الان یه مسافر بیاد شهرمون از خودتون بپرسه یه پارک برای استراحت میخوام کجا رو بهش معرفی خواهید کرد؟؟!! واقعا در شان شهرمون و مردممون نیست! چرا باید قلعه مود اون سمتش که در دید عموم هست مرمت بشه ولی طرف دیگش که تو چشم نیست رها بشه به امان خدا!! بحث روشنایی بلوار زینبیه… اینا تنها گوشه ای از مشکلات شهرمون هست که واقعا جای کار و پیگیری مسئولین رو داره، به امید پیشرفت شهر مود.

*پلیس محترم راهور بیرجند لطفا فکر وچاره ای بحال دوربرگردان ابتدای بلوار شهدای عبادی بردارید امان از موتورهای و حرکات خلاف و دور زدن ها.

*با این گرانی سوء تغذیه به فرزندان کارمندان متوسط جامعه هم خواهد رسید بنده یک کارمند بازنشسته هستم که با ۱۰ درصد افزایش حقوق مبلغ ۶۰۰ هزار
تومان و سه نفر عائله هم ۶۰۰ هزار تومان یارانه اضافه شده آیا با افزایش ۴ تا ۶ برابری کلیه اقلام میشه یک زندگی معمولی را اداره کرد؟ میشه فرزندی را داماد کرد؟ تفاوت قیمت یک یخچال با برداشتن ارز ترجیحی ۴ میلیون افزایش داشته مابقی را خودتان حساب بفرمایید .این گرانی افسار گسیخته عواقب بدی را بدنبال خواهد داشت وتنها سوء تغذیه نخواهد بود. آمار دزدیها و سرقتها را در ماهای آینده دنبال کنید. آمار فحشا وطلاقها را مشاهده خواهید کرد چون فقر میتواند عامل خیلی از ناهنجاریها درجامعه باشد ان شاءا… دولتمردان محترم که با شعار رفع مشکلات معیشتی مردم به میدان آمدند به وعده های خود عمل کنند که آینده خوبی را رقم نخواهد زد.

*وزارت راه علت حادثه قطار رو اعلام کرد قصور راننده بیل مکانیکی و لکوموتیوران و مسئول خط. بعد مسئول راه آهن میاد میگه اینم کم کاری دولت قبله برادر من مدیریتت ضعیفه زیر دستات خرابکاری می کنند اونوقت دولت قبل مقصره مردم رو چی فرض کردید.
*مطلبی با عنوان« اتاق مدیرانی که دم از عدالت می زنند را ببینید» چاپ کردید. می خواهم به نکته دیگری اشاره کنم. در شهر بیرجند سایتی ساخته شده تحت عنوان سایت اداری. ده ها ساختمان که پول آن، از گرده ملت و بیت المال تامین شده. واقعا چه نیازی به این همه ساختمان اداری وجود دارد ؟چرا برای یک یا دو کارمند باید یک اتاق با تمام امکانات گرمایشی و سرمایشی و میز و صندلی شیک، در نظر گرفته شود؟ من اگر قرار بود تصمیم گیرنده در ساخت ساختمان های اداری باشم، یک سالن می ساختم و هر قسمت را با شیشه از دیگری جدا می کردم. هم نظارت مدیر بر کارمندان راحت تر بود، هم هزینه کمتری مصرف می شد و مراجعهمردم به قسمت های یک اداره، روان تر می شد. لازم نبود پله های متعدد را بالا و پایین روند. دل آدم توی این شرایط اقتصادی که روز به روز هم بدتر میشه، از این ولخرجی ها، به درد می آید !!!

*چرا دولت تکلیف غیر ایرانی های ساکن در روستاهای دهستان بندان را روشن نمی کند.کجای کشور۷۰۰ افغانی بدون هویت هستندکه هر روز برای کشور ضرر است خواهشا پیگیری کنید

*آوای عزیز شب ولادت امام رضا (ع) جشن های متعددی در شهر برگزار شد اما تعطیل شدن بعضی از جلسات محوری شهر که با برنامه های طنز همراه بود به واسطه واژگونی قطار مشهد- یزد بوده است آمار مراسم برگزار شده رو در صورت نیاز می توانم در اختیار قرار دهیم.

*در مورد سوءتغذیه کودکان نوشتید وقتی یک روغن پنج کیلویی از ۹۱ تومان به ۴۱۰ تومان یکدفعه تغییر قیمت بده روغن که برای هر غذایی لازم هست از صبحانه تا ظهر و شام و نتونیم بگیریم با این حقوق های پایین اون وقت بچه های ما نباید سوءتغذیه بگیرن با این کاری که دولتمردان ما کردن کمر مردم را شکستن. با سر مردم رو داخل چاه انداختن خدا برای فرزندان ما به خیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت