پیام شما

  • روزنامه ها و اخبار نویسان محترم شما را به خدا مردم را دیگر فیلم نکنید و دست از سر ما بردارید . با اب و تاب اعلام کردند احتکار یک میلیارد و پانصد تومانی لوازم خانگی را کشف کرده اند . اخوی جان شما تشریف ببرید مغازه قیمت بگیرید اگر بخواهید ۵ قلم جهزیه برای یک عروس تهیه بفرمائید قیمت از این بالاتر می زند یخچال ساید با ساید را یک قیمت بگیرید . ظرفشویی را سوال کنید ! آنچنان با قیمت ها نکرده اید که کسی جرات خرید کند اجناس روی دست ملت می ماند شما هم برای برای رضایت خدا خبر می زنید احتکار ! ببخشید بی ادبی نباشد اما آنچنان قیمت ها رو به رشد است که اگر کسی طویله ای برای گوسفندان خود در یک روستا هم داشته است الان قیمتش به میلیارد رسیده و برای خودش میلیاردر است و دیگر این مبالغ چشم کسی را نمی گیرد خدا خودش به خیر کند
  • در خصوص تغییر ساعت ادارات متاسفانه بااین سیاست‌ها کاهش وقت اداری و جابجایی ساعات انهم به سر صبح به خلاف کشورهای پیشرفته که برای بالا بردن کارایی تایم اداری رو برخلاف ما به بعد از ۸ و ۹ صبح منتقل می کنند! جز صرف هزینه و پایین آمدن کارایی و سرگردانی مردم و … نتیجه دیگری ندارد و اگر هم از پیک مصرف با موفقیت رد بشویم هزینه چند نیروگاه رو با هزینه های پنهانی که به ملت و دولت تحمیل شده خواهد بود به کشور تحمیل کردیم !! فکر اساسی باید کرد و به قول پیر قدیم باید به فکر نان باشیم! خربزه آب است!!
  • بیرجند فقط برای غمگین و افسرده بودن خوبه،جایی که به عنوان مرکز استان با این عظمت حتی یک شهر بازی ومکان تفریحی ندارد و واقعا جای تأسف بسیار داره
  • لطفا فقط یک شب سر بزنین به پارک کاجستان پارک خیابان همت یا سایر پارکهای شهر ببین بچه کم سن سال چه راحت سیگار میکشین
  • در ارتباط با نبود نشاط در شهر بیرجند واقعا شهرمون طوری شده که وقتی از شهر دیگه یا جایی میخوایم برگردیم بهش غم و غصه های دنیا اوار میشه رو سرت به جای اینکه خوشحال بشی
  • اینکه خراسان جنوبی خاستگاه گیاهان دارویی از جمله گل محمدی و زعفران هست جای شکی نیست اما متاسفانه صنایع ما صنایع دست چندم و بدون تکنولوژی روز دنیاست، شما قیمت اسانس گل محمدی رو میفرمایین در بازارهای بین المللی ۲۲هزار دلار هست اما چه نوع اسانسی مد نظر شماست؟ با این تکنولوژی داخلی یک لیتر هزار دلار هم خریدار ندارد چون کیفیت در بازار بسیار مهمه. زعفران هم به همین درد دچاره مساله اینه که کاشت و فرآوری گیاهان ما سنتی ست، و سرمایه گذاران هم دنبال صنایع زودبازده هستند تا بخوان در بین سنتی کار این فرهنگ رو ایجاد کنن پیر میشن. بنابراین دنبال این صنایع نمیرن. مافیا رو نگم که خودش داستان دیگری ست.
  • شهر بیرجند متاسفانه نه تنها اسمی به عنوان تمیزترین شهر ازش مونده بلکه خیلی از لحاظ سرمایه گذاری و فضاهای تفریحی از مرکز استانهای دیگر عقب تر است. شهر دلمرده و بی نشاط و کسالت آور شده است شهرداری بنظرم ضعیف عمل کرده در سالهای اخیر.
  • سلام بر همشهریان گرامی مزدا ۱۰۰۰ یادتونه واخرین سرعت پیکان رو…امروز تویوتا هایلوکس رو مقایسه کنید با سرعت دنا پلاس شاهین…امروز مقایسه کنید عرض محور جدید یک طرفه سربیشه به مود را با عرض یکطرفه مود به بیرجند را روز به روز بر حجم تردد و ترافیک جاده های ما افزوده می شود و روز به روز عرض محورهای مواصلاتی استان نیم متر نیم متر کم میشود ..اولویت کدامست ؟ جاده ؟سرعت ؟یا کیفیت؟
  • الحمدلله مسئولین ما نیازی به قرص و کپسول شادی ندارند…بعضی از مسئولین استان معتقدند،وقتی ترکیه هست ،نیازی به تزکیه نیست….سالی یکی دوبار سفر خارج و بیش از ده ها بار سفر غیر کاری و تفریحی داخلی،فکر میکنم نیاز به نشاط و سرزندگی خانواده محترم شان را تامین میکند و مردم هم که دیگر کشک ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت