پیام شما

*آقای استاندار خواهشا قولی بدهید که شدنی است….برادر این پست ها زود تمام می شود اما بدقولی ها در ذهن ملت می ماند….کشوری که هنوز نتوانسته ساحلی ترین نقطه عمان یعنی کنارک و روستاهایش را به طور دائم آب لوله کشی بدهد چطور می تواند حداقل ۱۰۰۰کیلومتر دورتر یعنی بیرجند را آب بدهد….مردم بیشتر از آنکه از کار نکردن ها آزرده می شوند از قول های غیر کارشناسانه ناراحت می شوند….

*واقعا جا دارد که از همین جا تشکر ویژه ای داشته باشم از سرهنگ بازدیدی و همکاران و نیروهای تحت امر ایشان که الحق و الانصاف با تلاش های شبانه روزی خودشان و همکاران بزرگوارشان توانستند اموالی که مدت ها پیش به سرقت رفته بود را برای من کشف و ضبط کنند و به من برگردانند…..واقعا دست مریضاد شهر با وجودامثال شما بزرگواران قطعا رنگ بوی بهتری از امنیت و آسایش به خود خواهد دید..استان به همچین پلیسی نیاز دارد…..امین و باهوش ..خدا قوت و خسته نباشید تشکر ویژه از همه شما.

*جناب آقای قناعت اینجانبان حدود ۳۵ خانوار از چاه موتور کازه امید از روستای محمدآباد پسکوه توابع شهرستان قائنات به دلیل عدم آگاهی و سهل انگاری احدی از شرکاء در خصوص تمدید پروانه بهره برداری چاه موتور کشاورزی این امر صورت نگرفته است و اداره منابع آب طبیعی شهرستان قائنات اقدام به متروکه بودن و پلمپ چاه موتور مذکور نموده است در حالیکه تمامی ۳۵ خانوار که حدودا” ۲۵۰ نفر از همین چاه موتور امرار معاش می نموده اند و آبشخور دامهای ایشان نیز از همین چاه تامین می گردیده است . با عنایت به حضور شما استاندار محترم مردمی ، جهادی و انقلابی دلسوز ، و با توجه به این امر مهم که جوانان از روستا به حاشیه های شهرستان مهاجرت ننمایند و دچار معضلات و اعتیاد و … نگردند . بعد از خداوند منان امید ما به شماست . لذا عاجزانه خواهشمندیم دستور رفع پلمپ و راه اندازی چاه موتور امید کازه را مبذول فرمائید.

*در خصوص خبر دستگیری ۲۰ سارق در بیرجند مهم این است که مالباخته ها به اموالشان برسند طی همین سه چهار سال اخیر دو دفعه از خودروی من سرقت شده و علی رغم دستگیری سارق تا این لحظه هیچ چیزی از وسایل سرقت شده برگشت نخورده بماند که دادگاه رفتن و به پلیس مراجعه کردن هم از جیبم رفته.

*هر وقت یک کلید واژه در استان مطرح می شود بعدش هزار داستان سر استان می آید حالا باید دید که واژه کادرسازی جوانان بهانه ای برای چه اتفاقات در استان خواهد شد امیدوارم افراط در سیاست بازی قاطی این وعده ها نشود و استان به انحراف نرود.

*در خصوص مطلب گلایه از کارشناسان منفی ادارات بسیار بجا بیان کردید این مسئله را کارشناسان رده پایین استان گاها جلوی خیلی از پیشرفت های اقتصادی و حتی گردشگری و فرهنگی را گرفته اند و به گفته خودشان می خواهند قانون را صدرصد از صفر تا صدش رعایت کنند که البته بعد می دانم از روی قانون مداری
باشد بیشتر به خاطر تنگ نظری است.

*در ارتباط با نگاه منفی در ادارات در واقع کارشناسان اداره جات نه، بگویید کارشکنان اداره جات. انگار بودجه جذب استان شود یا کسی از جیب خودش سرمایه گذاری کند طرف ضرری به منافع استان زده و منافع استان را در عقب ماندگی استان و خودشیرینی ها و صرفه جویی های نابجا میبینند.

*یکی ازدوستان گلایه می کرد که هر جا صحبتی می شود می گویند همه کاره استان رئیس مجمع نمایندگان شده و بقیه نمایندگان اثری ندارند و انتصابات و تقسیم بودجه ها با نظر ایشان انجام می شود اول از همه ایشون باید گلایه اش را از خودش بکند که نماینده های شهر خودشان اینقدر بی تفاوت هستند نه اینکه نماینده ای که کار می کند را نقد کنند و دوم هم اینکه آقای نصیرایی تنها کسی بود که در معارفه استاندار شرکت کرده بود مطمئنا نزدیکترین فرد به او هم خواهد بود و امور را به دست خواهد گرفت آنوقت حرفی برای سایر نمایندگان که برای همچین مراسمی خودشان را به استان نرساندند هم نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت