پیام شما

*سلام از آوا به عنوان یک رسانه مردمی انتظار می رود همانطور که حرف مردم را چاپ می کند و در خصوص لابی برخی نمایندگان برای پست های مدیریتی استان هشدار می دهد دو نکته را مد نظر داشته باشد اول اینکه اگر قرار بر ولایتمداری افراد جامعه بود الان وضع کشور این نبود و نکته دوم هم اینکه فقط چاپ هشدار مردم جواب نمی دهد اگر وارد مصادیق شدید و توانستید فشارهای افراد خاص برای مسئولیت های خاص را منتشر کنید آنوقت نشان آزادگی خود را برای مردم رو کرده اید.

*ضمن تبریک به آقای قناعت این برادر عزیز امیدوارم استاندار محترم به این مرز و بوم عمیقا دل ببندد و در این پیچ تاریخی مهم فرصت خوبی را برای استان رقم بزنند. قطعه ای که دیگر به این سادگی تکرار نخواهد شد. مردم استان مدیرانی که صرفا خراسان جنوبی را به مثابه سکوی پرش قرار دهند در حافظه تاریخی خود هرگز نمی بخشند.

*عرض سلام و خوش آمدگویی به استاندار جدید امیدوارم استاندار جدید به حق مدیریت داشته باشد و قول و وعده بی عمل ندهد نامه درخواست مشکلات مردمش را نخوانده در دست همراهان ندهد و فقط تحویل گیرنده باشد که مردم خراسان جنوبی مردمانی سختی دیده و اهل طاعت و تحمل شرایط سخت هستند ولی آنچه سینه این مردم را چاک داده و قلبشان را دریده قول و وعده های بی عمل است مرد مردانه بگوید نه چه اشکالی دارد با فریب و دروغ درد چشم انتظاری را بر مشکلات قبلشان افزون نکنید، استاندار سرمایه داران برای درآمد دولت نباشید این موقعیت از زمانه مردم در تنگاهای مخارج زندگی در اثر گرانی مانده اند و شرمنده اهل و عیالشان می شوند. از بالا به پایین نگاه نشود که نیاز به سوی دید زیاد می باشد دربین مردم و اولویت اول را مردم قرار دهید. سرمایه اصلی هر مکانی آدم ها هستند وقتی مردم مهاجرت کنند استانی آباد به چه درد می خورد با آرزوی موفقیت.

*در خصوص مطلب جنگ آب شروع شده ، تک تک ما افراد جامعه مسئولیم ….هر کس به اندازه مسئولیت و توان خودش ….. درست است که مدیر تصمیم گیر و تصمیم ساز مسئولیتش از من شهروند عادی خیلی بیشتر است ؛اما با فرافکنی مشکلات و علتشان به سمت این و آن و به خصوص مدیران اگر قرار بود چیزی از مشکلات حل شود تا حالا شده بود ….همه مسئولیم ….وقتی آمار مصرف آب و بنزین و گازوئیل و نفت و ….. در ایران میانگینش از همه دنیا خیلی بیشتراست …. یعنی اینکه من و شما و همه ی شهروندان هم به مسئولیت خودمان در مصرف درست و بهینه توجه نمی کنیم ….. این مصرف بالا را که مریخی ها انجام نمی دهند ….من هستم …شما و شما و شما شهروندان ایران ….

*در خصوص تعمیر گاه های خودرو های سنگین و سبک مهرشهر پیام می دهم ، مهرشهر کم کم می شود تعمیر گاه و پارکینگ خودرو های سنگین،متاسفانه دور تا دور و برخی کوچه و خیابانهای مهرشهر جولانگاه خودرو های سنگین شده، هر جا را نگاه میکنی تریلی ها پارک هستند،ورودی مهرشهر از سمت خیابان ولیعصر بقدری پر از تعمیرگاه ماشین سنگین شده که نمی شود تردد کرد، چرامجوز تعمیرگاه می دهند؟چه کسی مجوز می دهد؟مگر مهرشهر مسکونی نیست چرا نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی دخالت نمی کند؟ملت آسایش ندارند بخدا . آیا اگر در جنوب شهر هم اتفاق می افتاد مسئولان همینقدر بی خیال بودند؟؟درست است مهرشهر محروم است ولی ما هم انسان هستیم و آسایش می خواهیم، همه جای شهر تردد کامیون ممنوع است چرا مهرشهر آزاد است!؟ورودی شهر هم هست بسیار وضعیت زشتی و نازیبایی برای بیرجند ایجاد شده،غیر از تعمیر گاه های ماشین سنگین تعمیر گاه های خودرو های سبک هم بسیار زیاد شده..مهرشهر یکی از پر تراکم ترین محله های شهر و مسکونی و کوچه و خیابان هایش هم کم عرض است. نباید این همه تعمیر گاه باشد … تعداد کارگاه های خرید و فروش ضایعات و خرید و فروش آهن آلات دست دوم هم بسیار زیاد شده که مسئولان باید این کارگاه ها را به حاشیه شهر انتقال بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

اعتمادیان – رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده

بیشتر

قاسمی – مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزایش ۶۳ درصدی سهم توسعه شهرها، روستاها

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت