پیام شما

*در خصوص کیفیت نان در بیرجند وقتی بر نان که قوت همه مردم است نظارت نکنند همین می شود که شاهد آن هستیم روغن تاریخ گذشته کنجد نشسته سبزی غیر بهداشتی و…..قیمت هم که در هر نانوایی متفاوت است نان ساده هم که در بیرجند نایاب است پس مجبوریم بسوزیم وبسازیم در سوپر مارکت ها نان هایی به فروش می رسد که معلوم نیست توسط چه افرادی تولید شده و آرد این ها از کجا تامین می شود جز اینکه با قیمت بالا از نانوایی ها خریداری می شود ؟

*سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تبریک سمت و مسئولیت جدیدلطفا به فوریت فکری به حال تجهیزات بیمارستان ها بنمایید. بیمارستان فوق تخصصی که باید دو دستگاه ام.آر.آی می داشت دستگاه سی تی اسکن آن هم خراب است و بیماران با شرایط خاصی که دارند از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر برده می شوند که می دانید که چه مخاطراتی برای آنها دارد.

*برای خبر تب افزایش سرعت در فرهنگ رانندگی اینکار نیاز به تحقیقات دارد. اقدامات قابل توجهی که می فرمایند همین دوربین های جاده ای بوده و جریمه توسط پلیسی که کمین می کند.کار خاصی صورت نگرفته. در کشور ما یا کار تحقیقاتی نمی شود یا اگر هم میشه همه در آرشیوها بایگانی می شود هیچ استفاده ای نمی شود از نتایج تحقیقات. مدیران سازمان ها خودشان را عقل کل می دانند و به محققین اعتنایی نمی کنند.

*با توجه به خبر تصادف پراید و کشته شدن دو نفر ، جان مردم انگار هیچ ارزشی ندارد.کارخانه حلب سازی سایپا و ایران خودرو را تعطیل کنید. بهای سنگین مرگ و نقص عضو را مردم دارند می پردازند تا مبادا کارگران این دو کارخانه ناراحت نشوند. خودروی با کیفیت خارجی بدون هزینه گمرگ وارد کنید در عوض بنزین با قیمت بالاتر عرضه کنید مثلا ده هزار تومان … تا استفاده از خودرو برای استفاده ضروری و کاهش ترافیک اتفاق بیفتد.

*آوا جان خبر داری گندم مرغوب کشاورز روستایی ما ، به خارج صادر می شود، در عوض گندم اصلاح نژادشده که برای خوراک دام تهیه شده را از روسیه و قزاقستان وارد می کنیم و به مردم میخورانیم؟

*واقعا خدا به داد دل مردم برسد. آه این مردم است که خدا همه برکاتش را گرفته. آخر چرا کاری کردید که مردم حتی توان اینکه یک وعده غذای درست وحسابی بخورند ندارند.آن وقت می گویند سیستم ایمنی بدن را با تغذیه خوب ودوری از استرس بالا ببرید. اصلا منطقی است با این قیمت ها ومشکلات مالی ونداری مردم ؟

*در خصوص خبر فوت دو نفر در حادثه رانندگی ، خدا رحمتشان کند از این دسته تصادفات زیاد است سعی کنید ساعت پنج تا هفت صبح وعصر در جاده نباشید. اگر بودید ساعت توقف واستراحت را بیشتر کنید این از تجربیات یک کهنه راننده بود.

*در ارتباط با مطلب کیفیت نان ، رفیق قدیم نان می پختند ,۲۰,۳۰سال پیش اصلن نان یک عطر خاصی داشت یک محل را بوی نون تازه برمی داشت یک جور که اصلن هوس خوردن نون داغ می کردی اما الان کنارت نان بپزند بوی نون نمی دهد،هر چه بوده زیر سر آرد بی کیفیت بوده ،کلا نانوایی قدیم ها بهتر بود.

*مطلب آسیب شناسی آتش سوزی ها را خواندم ضمن اینکه واقعا قبول دارم برخی ساختمان هایی که بساز و بفروش هستند بسیار بدون ایمنی ساخته می شوند و نمونه اش هم ساختمانی در نارون بود که چند سال پیش آتش گرفت اما در همان زمان من آنجا بودم و یادم هست که آتشنشانان محترم نمی توانستند از دستگاه بالابرشان به درستی استفاده کنند و تعلل آنها باعث شد تمام خانه بسوزد و همین اتفاق در یک آپارتمان دیگر در آوینی هم تکرار شد.

*با تشکر از پلیس محترم که زحمت جریمه برای کمربند و موبایل را در اسرع وقت می کشند. خواهشمندیم با توجه به اینکه معابر شهر به پیست اتومبیل رانی افرادی که پلیس توان برخورد با آنها را ندارد تبدیل شده است تدابیری اتخاذ شود که معابری برای مردم هم در شهر تعبیه شود تا ان شاءا… مردم هم امکان تردد ایمن را در شهر خودشان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت